Egy tankos játékhoz gyorsulást, lassulást szeretnék. Java nyelven, hogy kell beleírni?
Figyelt kérdés
Eddig így néz ki:
#pragma strict
var forwardRate : float = 3;
var turnRate : float = 2;
function Update () {
// tank's forward speed in action
var forwardMoveAmount = Input.GetAxis("Vertical") * forwardRate;
//force of the tank's turn
var turnForce = Input.GetAxis("Horizontal") * turnRate;
// rotate tank in action
transform.Rotate(0, turnForce, 0);
transform.position += transform.forward * forwardMoveAmount * Time.deltaTime;
}
2013. jún. 28. 19:47
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!