Tegnap ATM-ből szerettem volna kivenni pénzt de nem adta ki, vajon mikor kapom vissza?
Figyelt kérdés
Nekem azt mondták kb, hét munkanapon belül, de mire kell várni vagy hogy megy ez, mert fiókban is kiadható nem?2013. jún. 12. 23:22
1/4 anonim válasza:
A kártyát nem adta vissza? Ezt nem írtad.
Ha sem pénzt nem adott, sem kártyát, akkor gond van a kártyával. Le lett tiltva, lejárt az érvényessége.
Azért kell várni, mert az automata nem postaláda, hogy kimegy oda a hivatalsegéd, kiveszi és a kezedbe adja.
Meg kell vizsgálni, hogy műszaki hiba, csalási kísérlet, fedezethiány, lejárat, egyéb ok volt-e a dolog mögött.
Ha pénzt adott, de a kártya bent maradt, ennek okát is vizsgálni kell. Okok majdnem ugyanaz, mint előbb.
Ha nem adott pénzt, a kártyát viszont visszaadta, akkor 99% a valószínűsége annak, hogy megbuherált automatánál jártál. (Vagy a kiadónyílás volt trükközve, vagy a kártyafogadóhely.)
Ott helyben telefonáltál, vagy később?
2/4 A kérdező kommentje:
Szia a kártyámat visszaadta , csak a pénzt nem bankban nekem azt mondták, hogy 1 héten belül visszajöhet csak 1 héten 1x töltik a AtM-et és akkor vizsgálják ki van e többlet. Ha ezt tudom csak fiókban veszem ki a pénzem ...
2013. jún. 13. 12:00
3/4 A kérdező kommentje:
Azonnal helyben telefonáltam, tehát ott vártam is egy jó ideig, az adatokat felvették stb.
2013. jún. 13. 12:02
4/4 anonim válasza:
Nekem 120 napot igértek a kivizsgálásra, és a zárolás feloldására. Röhej!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!