Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Telemarketing és call center...

Rooibos kérdése:

Telemarketing és call center témában szeretnék tapasztalatokról olvasni, első sorban Budapesti cégekről. Wellness 365 Magyarország Kft. -t ismeri valaki?

Figyelt kérdés

2013. máj. 9. 20:12
 1/1 anonim ***** válasza:
Nem tudom, mennyire aktuális még, de lehet hasznos lesz a válaszom. A telesales egy speciális műfaj, kell hozzá egyfajta rámenősség és minden egyes nap be kell venni a leszarom tablettát. Ha nem vagy ilyen, felejtsd el, mert csak kudarcélmény fog érni. Az ügyféllel mindig udvariasan, határozottan, világosan kell beszélni, azonnal tudni kell reagálni, ha kérdez, kifogásai vannak. Pörögni kell 1000-res fordulaton. Borzasztó gyorsan ki lehet égni, ha magadra veszed a visszautasításokat, mert az értékesítéseidnek csupán 10-30%-a lesz sikeres, attól függően, mennyire vagy jó. Ezt is lehet nagyon jól és nagyon rosszul csinálni. A jó operátor naprakész, pontosan, világosan, lényegretörően tájékoztatja az ügyfelet, kedves, mégis rámenős. Nem bizonytalanodik el, ügyesen kezeli a kifogásokat, vannak saját ötletei is az érvelésre, meggyőzésre. Viszont ez rengeteg energiát vesz ki az emberből, ezért lehet nagyon gyorsan kiégni: ilyenkor jön a fásult beszéd, a hívások utáni anyázások, dühöngés, csapkodás, panaszkodás a kollégáknak. Nem is egészséges ezt max. 1 évnél tovább egyhuzamban csinálni. Nálam ott jött ki a fáradás és a kiégés, hogy elkezdtem röhögni a hívások után, néha alig bírtam már végigmondani a marketingszöveget, mert fuldokoltam a röhögéstől. Megmondom őszintén, van is min, sok a hülye. Mondjuk ez még a jobbik eset, amikor röhögsz a baromságaikon, nem pedig dühöngsz, mert az a többiekre is átragad. Kis cégeket nem ajánlom, mert keveset fizetnek, viszont sokat dolgoztatnak. Jobban jársz, ha nagy call centerhez mész vagy kimondottan multi (mondjuk Telekom, Vodafone) saját call centerébe.
2013. aug. 25. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!