1/3 anonim válasza:
részlet a wikipédiából: A prototípus egyedisége miatt az üzemben tartás nem volt gazdaságos, ezért az „új metró” ezután a Kőér utcai járműtelepen várta a sorsát. 2009-ben döntés született a szerelvényről. A hat kocsis motorvonat egy kocsija a szentendrei Városi Tömegközlekedési Múzeumba került, a többi részt valószínűleg selejtezik.[2][3]
2/3 anonim válasza:
Pótalkatrészeket urángyártani nem éri meg. Én még utaztam a Ganz metróval a 90-es évek legelején. Történelem.
3/3 anonim válasza:
Mert nem éri meg az üzembetartása, a pótalkatrészeket gyártani nem érné meg, annyi meg nincs hogy legyen miből bontani, meg egy idő után azok is elkopnának.
Ha csak óránként 1 olyan járatot indítanának az még megérné valamennyire de azokat is karban kell tartani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!