Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ebay-en rendeltem egy órát,...

Ebay-en rendeltem egy órát, de már több, mint egy hónapja nem kaptam meg. Mit kell tennem?

Figyelt kérdés
Az órát postázták, de amiket rendeltem, már mind kijöttek, kivéve ezt. Lehet, csak türelmetlen vagyok, várok még pár napot, de ha akkorsem kapnám meg, valaki leírná részletesen, lépésről lépésre, hogy kell az eladót értesíteni a helyzetről? Nagyon megköszönném!:)

2013. ápr. 6. 10:13
 1/3 anonim válasza:

Első körben, vedd fel a kapcsolatot az Ebay oldalán keresztül az eladóval. Írd meg neki, hogy mikor rendelted meg, hogy mikor fizetted ki a terméket, és hogy azóta sem érkezett meg, és kérdezd meg mi a teendőd.


innentől kezdve az eladón (is) múlik. Ha "nyomkövetős" a csomag, akkor az eladó kapott hozzá egy ún. "Trackikng Number"-t (vagy ShippingNumber, vagy valami ehhez hasonló névvel rendelkező, ccége válogatja, hogy hogy hívják), amit átadhat neked is. (ezt mondjuk általában már a postázást igazoló emailben meg szokták adni) Ezzel a számmal a szállító cégen keresztül ellenőrizheted hol a cuccod, hol akadt el, és kezdhetsz utánajárni, hogy miért.. (nekem volt, hogy kiderült, egy ilyenről, hogy beérkezett repülővel az országba, és a Budapesti Főpostán ültek rajta. Némi üvöltözés után két napon belül házhoz hozták...)


De olcsóbb, vagy ingyenes szállítások általában nem rendelkeznek "nyomkövető"-rel. Ilyenkor általánban az a menet, hogy az eladó válaszol neked, hogy legyél türelmes, és légy oly kedves várj még egy kicsit, mert hát ugye a világ másik feléről jön a csomag, meg hát pont munkaszünet volt...stb...

Ilyenkor vársz még egy kicsit, (én egy hetet szoktam), és megírod újra, hogy még mindig nem jött meg.

Néhány ilyen levél váltás után általában PayPalon keresztül vissza szokták utalni a pénzt.

(PayPal levon belőle valamennyit, ne ijedj meg, ha nem pont annyi érkezik, mint amennyit te kifizettél!!!)


Mivel az Ebay a visszajelzésekre épül, általában mindet megtesz az eladó, hogy megadd az 5 csillagot (és amennyiben normálisan állnak hozzá illik is megadni, mivel a postai bakikról nem ő tehet!)


Remélem érthető volt, ha nem kérdezz, megpróbálok válszolni...

2013. ápr. 6. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:

Első vagyok... Kimaradt a lépésről lépésre:


-Ebay oldalán jobb felső sarokban MyEbay, azon belül a Summary kiválasztása természetesen bejelentkezés után.

-Bal oldalon a Buy kategória alatta Win kategória kiválasztása

-középen megjelennek a megrendelt termékek, ezek közül kiválasztani azt, amelyik nem jött meg Nem kell kattintani!

- jobb oldalon látható ak az ikonok, hogy fizetve, postázva (erre told rá az egeret, nézd meg mikor történt, mert kelleni fog!), érékelve. Nagyjából mellette van egy "more Actions" fül. Azon belül "Contact Seller" kiválasztása.

- itt általában szoktak adni egy felsorolást, ahol ki tudod választani, mi a probléma, bepipálós módszerrel. Ki kell keresni, hogy nem érkezett meg az áru.

- Aztán a szöveges részbe leírod:

mikor rendelted meg, mikor történt meg a kifizetés, mit rendeltél meg (a pontos név, amivel ő meghirdette, meg az ebay azonosító: item number, általában a terméknév alatt, vagy mellett találod, mikor adta postára (Korábban írtam, az ikonra ráállva mutatja meg). És hogy nem érkezett meg, mi a teendő.

Ennyi. Elküldöd, és általában 24 órán belül válszolnak...

2013. ápr. 6. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm a részletes leírást, sokat segített:). Ha jövőhét szerdáig nem érkezik meg, írok neki.
2013. ápr. 6. 11:04

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!