Nem idegesítő a sok kérdés boltban? Áfás számla? Kártya vagy készpénz? Klubkártya van? Pontokat gyűjti? Szeretne adományozni? (ha nem akkor meg hallja a többi vásárló) miért nem csak fizetek és hagyjanak a hülyeségeikkel.
De
Ha meg gyűjti a pontokat akkor kezd még el vakarózni, hogy merre lehet a kártya :(
Lehet idegesítő, de ez a dolguk! Bármikor jöhet próbavásárló, akiről természetesen nem tudja a pénztáros hogy az egy próbavásárló és ha ezeket nem kérdezi meg akkor azt szépen felírja, hogy pl. nem kérte el a clubkártyát vagy nem adott pontokat és megy leadja az értékelést a vásárlásról és arról hogy a pénztáros hogy teljesített. Ha nem jó akkor a főnök nem dicséri meg, sőt ha legközelebb leépítés jön ezek közül fognak elküldeni valakit.
A másik meg hogy gyorsan kell csinálni az azért van mert szintén nézik a teljesítmény és falra ki van aggatva egy papírra hogy ki milyen gyors (számokban van meghatározva) és nagy betűkkel ki van emelve ki a leghatékonyabb leggyorsabb pénztáros és az is ki a leglassabb, legrosszabb. Mondanom sem kell hogy amikor leépítés van szintén a leggyengébb pénztárost küldik el. S
Szóval ez mind ezért van, ez a munkájuk és fontos hogy ne veszítések el, kell a pénzt és azt csinálják amit elvárnak tőlük, vagyis legalább megpróbálják teljesíteni.
+ mindemellett legyen kedves és udvarias.
Ezek a pénztáros feladatai és ennyi.
Engem meg azok idegesítenek akik az áruházakban állnak és árulnak valamit. Lehet hogy pofátlanul nyomulnak hogy vegyek valamit, de hát ez a dolga, ezért nem kell utálni....és még sorolhatnám hogy mennyi ilyen idegesítő dolog van....Ez van ezt kell szeretni!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!