Kérhetnék segítséget mobiltelefon garanciális cserével, illetve jogi kérdésekkel kapcsolatosan?
Március 2-án vettem egy Samsung Galaxy S 3-as készüléket, helyszerint a Mammutban található Superphone GSM üzletben.
A problémám az volt, hogy a vásárlást követő 2. nap, tehát Március 4.-én kamerahibát észleltem, s be is vittem a készüléket. Jelentettem nekik a hibát, s azt a választ kaptam, hogy cserélni nem cserélik, szoftveresen javítják.
El is küldték szervízbe, azonban én jeleztem nekik telefonon , hogy szeretném kérni a cserét, mert a fogyasztóvédelmi hatóságtól azt az információt kaptam, hogy szoftveresen nem nyúlhatnak hozzá, 72 órás bevizsgálási joguk van, s ha kiderül , hogy nem én okoztam a hibát, ki kell cserélniük. Ma Március 8.-án felhívtak, hogy készen van a készülék, bemehetek érte.
Bementem, majd a kamera ténylegesen nem produkálta azt a hibát, azonban, most lefagyott mind az a 4-5 perc alatt míg nyomkodtam. Mutattam, nekik, hogy ne haragudjatok, de másodjára utazom be potyára Budapestre a készülék miatt.Elkezdték nekem ecsetelgetni, hogy nekik nem éri meg , hogyha kicserélik, így úgy amúgy... Azt mondták, hogy nyugodtan írhatok a vásárlók könyvébe, ők akkor is kitudnak majd bújni a dolog alól. Mit tegyek most? Lassan 8 napja vettem egy készüléket, melyet azóta se fogtam a kezemben!?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!