Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Hogyan érvényesítsem a garanci...

Strigi kérdése:

Hogyan érvényesítsem a garanciát nem direkt kiváltható hibajelenség esetén?

Figyelt kérdés
A notebookom hardver hibás, de a hibajelenségek tk. véletlenszerű időpontokban jelentkeznek. Vagyis, ha beviszem a szervizbe, a hibákat csak elmondani tudom, de megmutatni nem.
2013. jan. 13. 11:49
 1/2 anonim ***** válasza:
Szerintem eladó/bolt kérdése nekem is az előző gépemmel hasonló bajom volt, a ram volt hibás (akkor még ezt nem tudtam) de 10 indításból 8x gond nélkül ment de a maradék 2-ben teljes fagyás volt. Elvitték a szervízbe és ott megállapították hogy gyári hibás volt a ram és garanciálisan kicserélték.
2013. jan. 13. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Igen, de a RAM-ot egy teleírás-kiolvasással tesztelni lehet. Nekem south bridge-hez kötődő dolgok kapcsolnak ki véletlenszerűen, illetve néha kék halál és reset. Szerintem ezt nem lehet módszeresen tesztelni.
2013. jan. 13. 12:43

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!