+3614675700 telefonszámról minden nap hívnak, de nem tudom milyen ügyben. Van még valaki, akit hívogatnak?
Nos, nem is adja ki 3. félnek, ő használja a Telekom…
Jó, megfogtál, nem tudom. :) (Utáltam itt dolgozni, ez az utálat amit az ügyfelek mutattak. Hogy rá kell sózni, hogy bunkók… de a pénz nagy úr.)
Ez sajnos ilyen, megvan szabva, hogy óránként mennyit kell eladnunk. És nagyon sok embert nem érdekel, ez igaz, de vannak emberek, akiknek ez nagyon tetszik. Az elején szívesen csináltam, majd a főnökök szóltak, hogy na, ez így nem lesz jó, mert keveset adok el, nem vagyok erőszakos… na mindegy. Aki tőlem kérte, speciel csak 1 ember mondta vissza, mert nem marketing dumával mondtam, hanem tájékoztattam.
Egyébként ennél az is jó kifogás lehet, hogy bocsi, a párom már megrendelte az ő számára. :)
én ott dolgoztam!
Mivel több projekt is van, mindig más adatbázisból száramzik az adat!
Akik ezt olvassák csak annyit tudok mondani, hogy vegyék fel a telefont és mondják meg, hogy nem érdekli őket,vagy hallgassák meg és azután döntsenek, semmi átverés :).
Azért van ilyen sok hívás, mert nem veszitek fel, és hiába állítják néha be a hívás időpontját rossz a program.
Higyjétek el, hogy ez a munka lelkileg megterhelő azoknak akik naponta 8 órában 500 embert felhívnak ugyanazzal a 1,5 perces szöveggel, sokszor mentem be rettegve, hogy ma éppen ki fog elküldeni... :(. Nem az ott dolgozók döntik el, kit hívjanak, ők csak az ilyen kellemetlenségket kapják, amiről nem ők tehetnek! :(
Én nagyon nyugodt, türelmes ember vagyok, de 4 hónap ilyen meló után leléptem, mert idegileg nem lehet csinálni..
üdv kolléga!
melyik hónapban mondtál fel?
és jól mondja.. nem kinyomni, nem nem beleszólni, végig hallgatni, végig gondolni, majd utána dönteni. ja, és ha azt mondjátok, hogy nem alkalmas, vagy nem aktuális, ne lepődjetek meg ha másnap is csörög a telefon.
Ok...én most csak azt nem értem, hogy miért van az, hogy egyszer tisztességesen végighallgattam, közöltem, hogy köszönöm szépen, de nem fogott meg a dolog. Nem telik el 10 perc, hív ugyanaz a szám, másik hang...neki is elmondom, hogy nem érdekel a dolog, már hallottam róla. 3-4 napig bírja az ember (mert ha meglát valaki egy tel. számot, nem várom, hogy tudja, hogy már hívta, meg nem is mindig ugyanazzal beszéltem), de utána csak elszakad a cérna.
Ok, hogy nem bennetek van a hiba, hanem a rendszerben. Akit nem érdekel, azt meg kéne jelölni vhogy, hogy nehogy valaki még 1x felhívja, vagy törölni, vagy mit tudom én. Nem ez lenne a logikus? Ti nem tehettek ilyen javaslatot? Ha nem, akkor én üzenem a főnökségnek... :D A ti munkátokat is könnyítené nem kicsit.
De tudjuk, és baromira dühítő...
Vannak olyan kollégák, akiknek számít, hogy jó legyen az átlag… (százalékolva van az eladás) na, ők képesek néha visszarakni az embert visszahívásra. Van, mikor a rendszer hülyül meg. Van, aki bekerül a következő adatbázisba. Sajnos közel sem tökéletes.
És hogy megéri -e? Igen! Rengetegen kérik, és tetszik nekik.
Kedves felháborodott hozzászólók! Nem tudom Önök, milyen munkát végeznek, feltéve ha dolgoznak, de gondolom Önöket senki nem küldi el a p*csába 15 percenként...Eddig örüljenek neki. Call centerben, higgyék el, nem olyan jó dolgozni, viszont egy operátor feladata, hogy kb. azt is mosolyogva és kedvesen fogadja, amikor Önök primitív paraszt módjára, magukból kifordulva szólnak a telefonba, reagálnak 1-1 kérdésre, vagy felajánlott szolgáltatásra. Szerintem el kellene komolyan gondolkozni mindenkinek azon, hogy milyen alapon engedi meg egy ember magának azt, hogy egy másik emberrel, aki ugyan olyan, mint bárki más, olyan hangnemben beszéljen egy call centeressel, mint a kutyával. Kérem szépen, a vonal másik végén is egy EMBER ül, akiben lehet, hogy komoly és maradandó sebeket okoznak, mondjuk egy-egy nyomdafestéket nem tűrő beszólással, vagy éppen anyázással (ami megjegyzem a világ legmocskosabb dolga, mert az az ember, aki más anyját a szájára veszi, az valószínűleg egy igazi primitív állat).
Valamint, ha még egyszer hívják Önöket ettől a cégtől, nyugodtan vegyék fel a telefon, próbáljanak meg kommunikálni, még ha ez nem is megy Önöknek annyira, és ha mást nem, akkor mondjanak annyit, hogy "nagyon kedves, hogy megkeresett, de nem érdekel az ajánlatuk". Azonban ha rászánnának a borzasztóan drága idejükből mondjuk 1 percet, hogy végighallgassák, azt a szerencsétlen operátort, aki reggeltől estig ezt a munkát végzi, akkor lehet meglepődnének azon, hogy mennyire kedvesen is bánnak Önökkel, annak ellenére, hogy őket 15 percenként elküldik melegebb éghajlatra.
Szóval annyi tanácsom van mindenkinek, hogy próbáljanak meg nyugodtak maradni, ha nem szól bele senki/zene szól, az nem azért van, mert szórakoznak Önökkel, hanem mert egy automatikus számítógépes rendszer indítja a hívásokat, és ha épp nincsen szabad operátor, addig lehet zenét hallgatni, vagy letenni a telefont, majd újra hívják. De addig amíg kinyomják a hívást, vagy azt mondják, éppen nem érek rá, addig ne is várják, hogy a hívások abbamaradnak.
Remélem sikerült elmondanom mindent, ami eszembe jutott, és remélem azt is, hogy néhányan megfontolják amit mondtam, mert higgyék el, meglepődnének, ha tudnák, hogy egy-egy call centerben, milyen értékes emberek dolgoznak, akiknek éppen most nincs más munkájuk csak ez... de úgy gondolom, ez még mindig jobb, mint az ingyen élés, meg segély kérés minden hónapban az önkormányzatnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!