Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit lehet ilyenkor tenni...

Mit lehet ilyenkor tenni (internetes vásárlás személyes átvételével kapcsolatos a probléma, részletek lent)?

Figyelt kérdés

A honlap címét, amiről írok, egyelőre nem írom le, de akit érdekel, annak privátban elküldök. Nem akarok botrányt kelteni, és lejáratni sem a céget, amíg tőlük nem kapok semmilyen reakciót, de azért érdekelne a ti véleményetek is.


Adva van egy netes oldal, ahonnan lehet ilyen-olyan cuccokat vásárolni, és átvételi lehetőségként fel van írva a telephelyük, ami hetente egy adott napon van nyitva. Nos, én már második hete utaztam le a megadott címre, kinn is van a molinójuk. Ez a hely egy lakóépületben vagy közösségi épületben van, kapu zárja el az utcától, és azt hiszem, 2 másik céggel vannak egy helyen. Az a problémám, hogy nem tudtam egyszerűen bejutni. A kapu zárva van, a csengőre senki nem reagál (bár őszintén szólva nem is hallom, hogy csöngött volna... sem rövid, sem hosszú nyomásra nem reagál senki sehogy, a kapu ajtaja nem mozdul, senki nem szól ki stb.), körbejártam az épületet is, hátha nem az utcafrontról van a bejárat... a végén még az ügyfélszolgálati számot is felhívtam, de az elvileg nem volt kapcsolható (ami érdekes, mert egy héttel ezelőtt arról kaptam SMS-t, hogy mehetek a cuccokért, akkor azt hittem,. én néztem el a hetet, és lehet, akkor bent sem voltak, mert nem volt személyes átvétel). Ilyenkor mit lehet tenni? Kiszállíttatni nem akarom, mert a szállítási díj sem lenne olyan kis tétel a büdzsémben, és valószínűleg, mivel 8 nap már elmúlt a rendelés leadása óta, nem vonhatom vissza a rendelést... van-e vmi megoldás? Nyilván a válaszukat megvárom, ők hogy látják az egészet, miért nem tudtam hozzájuk bemenni (egyébként egy másik emberke is volt ott velem, ő sem tudott bemenni)... de azért kíváncsi vagyok, hogy ilyenkor lehet-e vmit tenni. Kötelezni őket akármire is, vagy végső esetben visszavonni, lehet-e fogyasztóvédelemhez fordulni, érdemes-e stb.


Előre is köszönöm a válaszokat! ha vki találna neki megfelelőbb témakört, nyugodtan tettesse át, én nem találtam, nem is tudom, hogy ilyen típusú kérdést melyik témakörben lehetne feltenni...


2012. dec. 13. 00:15
 1/1 anonim ***** válasza:

Nem veszed át, nincs semmi. Interneten rendeltél, bármikor szó nélkül elállhatsz. Én már egy csomószor csináltam ilyet, hogy neten megrendeltem és pl. 5 napom volt az átvételre és nem mentem érte, mert elfelejtettem, vagy azt hittem, hogy 5 munkanap, ők meg 5 nyitvatartási napot számoltak. Volt, ahol semmit se szóltak, utána is rendeltem, gond nélkül rendelhettem megint, volt ahol felhívtak, hogy elnézést, van egy csomagom ott és tudok-e róla, mert már csak holnap vehetem át. Nem lecsesztek, csak szóltak, hogy visszamegy a csomag, ha nem megyek érte. Ez neked semmibe sem kerül.


A napokat meg nem a rendeléstől kell számítani, hanem az átveszed és 8 MUNKAnapod van rá, hogy úgy döntsél, hogy mégsem kell (kivéve bizonyos termékeket) ebbe a 8 MUNKAnapba nem tartozik bele az átvétel napja.


Ha nem veszed át neked ebből semmi bajod sem lesz, nekik szívás, hogy szállítgatják.


Én azt csinálnám, hogy ha van máshol is akkor szarok bele, megrendelem olyantól, akitől át is tudom venni és kész.


Én is rendeltem már kábelt, úgy volt, hogy raktáron van, aztán csak vártam és vártam, b@sztak szólni, hogy mi van már, megrendeltem máshonnan, már át is vettem, mikor írtak, kb. két hét után, hogy átvehető. Én meg írtam, hogy bocs, már rég megvettem máshol, máskor ne írják azt, hogy raktáron van, vagy legalább írjanak már egy emailt, hogy te paraszt ne várd, mert fingunk sincs mikor lesz.

2012. dec. 13. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!