Ha egy cég (nokia) reklamációs osztályán beszélek egy alkalmazottam köteles kapcsolni nekem a főnökét ha én azt kérem tőle?
mert legutóbb mikor beszéltem ott egy alkalmazottal és mondta a sablon betanult szöveget amit már az elmúlt (8 alkalommal elmondott) és ezen kívül mikor megkérdeztem h hol lehet a szervízükre panaszt emelni azt mondta h nem áll módjában megmondani és kértem h kapcsolja a főnökét vagy valakit aki fölötte áll arra is azt mondta h nem áll módjában.
tényleg nem áll módjában vagy ez is csak egy tipikus szöveg amit mond, tudok esetleg vmire hivatkozni h akk is köteles kapcsolni????
lehet nem lesz rá szükségem de én már a nokiával kapcsolatban semmin sem lepődnék meg amit az elmúlt fél évben műveltek velem.
szóval ha vki tudna segíteni azt nagyon NAGYON megköszönném!!!!!!:)
Azért ül ott, hogy vele beszélj. Nem telefonközpont, hogy kapcsolgasson neked.
Egyébként tényleg fogyasztóvédelem.
de az a gond h hiába beszélek vele, mert neki "semmit sem áll módjában megmondani" úgy h teljesen fölösleges h ott van !!! nem csinál semmit csak mondja a betanult szöveget.
hnap lesz a "nagy nap" most van 8szor szervízbe a telefonom és ha most sem cserélik ki akk tuti h megyek a fogyasztóvédelemhez. nem tudom mit gondolnak.. sok béna egyrakáson, az egy dolog h nem bírják megjavítani, az egy másik h azt mondják h nem észleltek hibát, de az már nevetséges h mindezek után visszaküldik bekapcsolom és rosszabb mint volt, olyan állapotban van h át se lehet venni. komolyan a nokia az már egy nagy vicc.
köszi a válszokat:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!