Vodafonnál a MOBILWEB NAPIJEGY szolgáltatást automatikusan belerakták a csomagba? FONTOS!
Figyelt kérdés
egy hete vettem egy uj telót, és át is mentem ugy díjcsomagba (flotta) és wifivel netezek, de mégis kaptam napijegy szolgáltatásról 200ftos smseket S: ma jöttem rá, hogy le kell mondani.. (de nem én kértem)
Be tudok menni reklamálni, hogy nem tájékoztattak?
2012. szept. 2. 00:07
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!