El bírnád viselni, ha gyorséttermi dolgozóként néha a vendég, meg sokszor a főnököd is megalázna?
Figyelt kérdés
A vendégnek ugye mindig igaza van,viseljük el,ha hülyének néznek,mégha nem mi hibázunk akkor is.Meddig lehet ezt bírni?2012. aug. 27. 22:29
1/10 anonim válasza:
Ha nagyon rá lennék szorulva avagy a családot kéne eltartanom akkor igen.
Amúgy meg nem,de nem vagyok egy agresszív alkat.
2/10 anonim válasza:
Ha megtanulod az embereket úgy kezelni, mintha káposzták lennének és csak a saját célod lebeg a szemed előtt(pl munkahely megtartása x ideig)akkor igen.Fel kell venni a pléhpofát.
3/10 anonim válasza:
velem aztán kötekedhet a vendég de a hamburgerébe egy szép adag kis kulát is kap..szerencsére nem sűrűn kötözködnek.
4/10 anonim válasza:
Én ezt a Tescoban sem tudtam elviselni, lehet ezért rúgtak ki a 3. napon.
6/10 anonim válasza:
Mikor boltban dolgoztam, néha betévedt egy-egy gyökér vásárló, aki ott élte ki magát,megjátszotta, hogy ő a nagyságos úr, az eladók meg a cselédek.Vicces volt, mert nem tűnt nekik föl, hogy magukat égetik legjobban!
7/10 A kérdező kommentje:
Kereskedelemben is ugyanennyit szoktak reklamálni az emberek vagy inkább csak vendéglátásban?
2012. aug. 27. 22:47
9/10 anonim válasza:
Ha a Tesco-t nézzük, akkor ott fele-fele értelmes, a dolgozóknak kb csak a 20%-a, kibírhatatlan, a főnökről nem is beszélve.
10/10 anonim válasza:
Tesco gazdaságos főnöktől ne várjatok nagy színvonalat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!