Élhetek-e a vásárlástól való elállás jogával akkor, ha egy terméket ugyan több, mint 8 napja vásároltam, de az állandó meghibásodásai miatt nem volt összesen 8 napig nálam, hogy kipróbálhassam?
Amikor átvettem a készüléket már aznap valamilyen hibája előjött. Mivel az eladó azt mondta, nincs már olyan, hogy három napon belül ki kell cserélni, ezért visszaküldtem neki és ő "megjavítva" visszaküldte. De minden "megjavítás" után előjött egy újabb hiba. És már negyedszerre is hibás és még most is rossz.
Ezért döntöttem úgy, hogy most már ebből elég és vagy cserélje ki, vagy adja vissza a pénzt.
Van-e erre jogilag lehetőségem?
Nincs, mert ők "megjavították "
cserére lehet még max, de tedd hozzá, hogy ha nem teszi meg, felkresed fogy.véd. seket, és ne csak mondd, tedd is meg, ha nem tesznek semmit.
Ahhoz, aki azt írta, hogy újraindul a 8 nap:
Azt szeretném kérdezni, hogy ezt pontosan tudod, mert ismered a jogszabályi hátteret vagy van csak "sejted", "így gondolod logikusnak"?
Nem kekeckedek, tényleg érdekel a válasz, mert nagyon fontos lenne!
Köszönöm előre is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!