Egy áruházban vásároltam egy gyenge minőségű terméket (ágyat) ami garancidő alatt tönkrement. Visszavittem, felvették a panaszomat, de szakértőjük véleményezi majd értesítenek. Mit tudok tenni ilyen esetben?
Figyelt kérdés
Másnap hívtak, hogy mehetek a termékért mert a szakértő (mikroszkópos vizsgálattal) megállapította, hogy én vagyok a hibás mert hőnek és mechanikai igénybevételnek tettem ki. Még lázasan sem feküdtem benne, igaz 90kg vagyok, de ettől még nem kellene mállania a huzatnak.Az áruházi szakértő nem független gondolom, de meddig mehetek el költségek nélkül?2012. aug. 7. 15:52
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!