Mely szervezethez vagy kihez lehet fordulni, kinek lehet írni hibás készülék cseréléséhez vagy pedig a pénz visszakapásához?
Kaptam egy új telefont(smart 2),ami még egy hónapja sincs meg de időközönként kikapcsol,csak úgy lehet visszakapcsolni ha kiveszem az akksit.Ilyenkor újra vissza kell állítani az időt stb.Az a probléma vele hogy bármikor kikapcsolhat amikor szükségem lehet rá.Akitől kaptam a telefont visszavitte a szervízbe.Először azt mondták hogy szoftverhiba és állítólag javították.De vagy nem csináltak semmit vagy ha igen akkor rosszul mert a telefont mégegyszer visszakellett vinni ugyanezzel a problémával és még az ügyintéző sem tudta bekapcsolni.De másodszorra állítólag bemérték és megállapították hogy nincs semmi baja a készüléknek.Ilyen esetben kihez lehet fordulni hogy bevizsgálja a készüléket?Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség vagy KERMI ?
Válaszokat köszönöm.
Evvel a problémával nem fordulhacc máshoz, csak anyádhoz!
Magyarországon nincsen értelmes hatóság. A fogyasztóvédelem alkalmazottai is mind diplomás. Tehát a kisember érdekeit senki sem képviseli!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!