Kétszer "húzta" le a pénztáros a terméket, mit tehetek?
Figyelt kérdés
Sajnos zárás előtt 4 perccel végeztünk a blokk szerint(Budakalászi Cora), a biztonsági őr már terelt is miket kifelé, a pénztáros elrontott mást is, de azt korrigálta. :( Nem egy óriási összeg: 2300 forint, de azért bosszantó. Csak itthon néztem meg a blokkot. Reggel hívom őket, hátha van felvétel az esetről, hogy csak egy olyan terméket vettünk. Tudtommal a pénztárak be vannak kamerázva, talán 24 óráig őrzik? Mit csináljak ezen kívül?2012. júl. 7. 01:03
1/2 anonim válasza:
Jó kérdés.Szerintem is a kamera lesz a kulcs,csak lehet mire elintézed,addigra elátkozod magad százszor.De nem tudom,nem próbáltam még ilyet.Viszont szerintem az üzletvezetőnél alább ne elégedj meg emberkével,mert le fognak rázni.A másik meg a "pénztártól való távozás..." tábla pontosan a felelősség kizárása.Vagyis nem szóltál akkor,most már meg halgass.Mint a cigis dobozon,hogy ne őket pereld ha haldoklasz.Úgyhogy a vezető emberségén múlik ez jobban.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ! Másnap hívtam őket)reggel 7kor), a vevőszolgálatról egyenesen az igazgatóhoz kapcsoltak. Elmondtam a problémámat és rögtön mondta, menjek el hozzájuk. A vevőszolgálaton rögtön visszaadták a pénzt! Nagyon rendesek voltak! :) Mázlim volt! :)
2012. júl. 12. 20:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!