A ruházati szaküzlet eladóterében egy bábun levő terméket nem szolgálták ki a részemre, mert már valaki másnak tették félre. Nem volt jelzés arról, h. a holmi már elkelt. Jól tudom, hogy az eladótérben levő minden árut ki kell a vásárlónak szolgálni?
Figyelt kérdés
2012. ápr. 15. 20:24
1/5 anonim válasza:
Normalis esetben amar elkelt holmira ra kell irni hogy eladva vagy olyan helyre kell tenni ahol a vasarlok nem latjak. A te esetedben az eladok hibaztak es kötelesegük lett volna az altalad kert holmit kinalni neked. Hibaztak az eladok!!!
2/5 anonim válasza:
Hát nem tudom..
Ez a szocializmusban így volt, de ott meg a kirakatból nem vették ki..
Én is eladó vagyok, hülye lennék nem eladni, ha jön a vevő, ettől függ a jutalékom, de egy lefoglalt terméket nem adhatok oda, mert nem csaphatom be az előző vevőmet.
3/5 anonim válasza:
Előző vagyok: lehet, hogy be kéne venni, de az nekem áruminta is egyben, olykor másnap-harmadnapra be tudom szerezni, eladni...
4/5 anonim válasza:
Elsö h.sz. vok. A kirakatban levö ruhakra is ra kell rakni hogy eladva ha nincs masik amit helyette kirakjanak.
Ha ez a jelzes elmarad a vasarloval szembe akkor jogosan felhaborodhat a vevö.
5/5 anonim válasza:
"Jól tudom, hogy az eladótérben levő minden árut ki kell a vásárlónak szolgálni?"
Nem hiszem, de nyugodtan pereld be őket. Szerintem semmit sem kötelesek eladni neked. Ha nem tetszik, akkor menj másik boltba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!