Van egy simson s51 Elektronic-om (4sebességes) és szerintetek az mekkora sebességnövekedést adna ha kiszedném a kipufogóból a fojtást?
Nézd, lehet, hogy jobban megy mivel az elégett gázok nagy része már nem áramlik vissza az égéstérbe, DE a fogyasztás viszont olyan mértékben nő, hogy nem éri meg...
Ha egy egy szerű teljesítményt akarsz növelni akkor, fúrasd meg és tetessél bele trapézgyűrűket, ennek kisebb a hőtágulása-->kisebb illesztési holtjáték-->nagyobb kompresszió
Egy átlag fúratás után 0,07 mm-es illesztést hagyunk ez után a kisebb hőtágulás miatt csak 0,03 mm Ha kisebb a hézag értelem szerűen kevesebb gáz áramlik vissza a forgattyúsházba, és több ég el aminek a végeredménye, hogy nagyobb hatásfokú az égés(robbanás). egy átlag gyári Simson 2,5Le 3,3Le 3,7 Le ez típustól függ, ha fúratod akkor akár 7Le-t is elérhetsz... És a végösszeg 10E Ft alatt lesz.
Én nekem át van alakítva a kipufogóm, de nem eszik többet.
100km-en olyan 3l-t.
Nem hiszem hogy a fogyasztást zavarná, mert a főfúvóka adja a benzint és az dönti el hogy mennyi benzin kerüljön a hengerbe!
Szedd csak ki nyugottan azt a fojtást!semmi baja nem lessz!
Miért adsz neki tanácsokat, ha te magad is hülye vagy hozzá? Egyáltalán nem csak a főfúvóka szabályozza, hogy mennyit kap. Az csak a hatalmas kirakós egyik eleme. Mivel az N-es kipufogóján kívül az összes típusét mondhatjuk rezonátornak, ezért a fojtás fontos része a motornak. Kétütemű motor lelke a kipufogó. A fojtás csak "fojtás", nem azt a célt szolgálja, hogy lassabb legyen a motor.
Ha gyorsítani akarod akkor nagyon rossz helyen keresgélsz..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!