Ha eltűnne egy ajánlottan feladott levél, a posta hogy reagálna a panaszomra?
Ők keresik meg a felelőst?
Állnak valamilyen kártérítést?
stb.
Hát erről lenne mit mesélnem.:):):)
Azt hogy hogyan reagálnak majd, hát... engem minden esetben hülyének néztek.
Egy kis részlet,idézem:
"posta: Otthon voltak a kézbesítés időpontjában?
mi: nem.
posta: (gúnyosan) És miért neeem?????
(ekkor szállt el az agyunk)
mi: any**ért...te most miért nem vagy otthon ba**meg!"
Jó nagy cirkuszt csináltunk, és utána már komolyan vettek.
Kaptunk is kártérítést.
De nem biztos hogy ez lesz, én úgy érzem ügyintéző függő a dolog.
Hát nekünk így reagáltak.
A posta amúgy utánanéz hogy hol tűnhetett el.
De felelős valószínű soha nem kerül elő.
Van kártérítés minden ajánlott küldemény esetében.
A posta tudja pontosan mennyi.
Üdv
Pontosítva mindezt:
15 nap eltelte után lehet egy elveszett levél után tudakozványt indítani (ha legalább ajánlottan lett feladva). Beadod x-edik napon, a posta ezt kivizsgálja, a beadást követően 30 napja van rá, hogy válaszoljon (belföldi forgalomban nézve). Ha nem kerül elő a levél a kártérítési összeg a maximum a feladási díj 15szöröse plussz a feladási díj. Ha közben előkerül és mondjuk sérült, akkor a kártérítés mértéke arányos a sérülés mértékével. Ha teljes egészében kerül elő sértetlenül akkor kézbesítik és max bepanaszolni tudod a postát, hogy a vállalt határidőn belül nem tett eleget a kötelezettségének. Így röviden ennyi.
Első válaszolónak:
Ha balhézni kell, abban otthon vagyunk. Apámnak kb. 5 pere van és mindben nyerni fog. köszönöm a tapasztalatmegosztást.
Mylon:
Neked meg köszönöm a pontosított pontos választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!