Miért nincs EGY HÓNAPJA Digikabel telefonom?
Figyelt kérdés
Október 21.-én kötötték be a TV-t, internetet, telefont.
Telefon első pillanattól nem működik.
Egy hónapja naponta jelzem a hibát, egyik hazugság a másik után: tulterheltség, most kérjük át a UPC-től a számát, stb. Azóta mobilról kell mindent intéznem.
Akartam maradni UPC telefonnál, azt sem lehet, mert a Digi a UPC kabelekre kötötte a saját szolgáltatását, tegnapi szerelőjük mondta.
Digi Ügyfélszolgálat semmit nem tesz.
Természetesen a számlát december 1-ig már kiküldték.
2011. nov. 20. 07:31
2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm tartalmas és "kulturált" válaszodat. Szégyen,hogy ilyen emberek vannak itt! Nekem nem olyan vicces! Ha ennyire értelmes vagy, inkább hallgass!
2011. nov. 20. 11:18
4/4 anonim válasza:
A fogyasztóvédelemnél simán lehet feljelentést tenni. Hasonló úgy miatt már elítélték a digit, és egy vaskos bírságot kaptak. (Ha nem teljesítik a szolgáltatást, akkor az ügyfél igénybejelentése nélkül a kötbért jóvá kötelesek írni.) kötbért pedig az első hibabejelentést követő 48 órától kötelesek fizetni az Digi ÁSZF-e szerint. (egy ilyen határozat fent is van az interneten, de most nem találom)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!