Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Digi telefon mi a baj?

Digi telefon mi a baj?

Figyelt kérdés
Napok óta nem tudnak hívni a vezetékes telefonon, mert vagy 1-2 csöngés után kidobja a hívót, vagy azt mondja be, hogy túlterhelés miatt nem elérhető. Másoknál is van ilyen gond?
2011. nov. 4. 14:51
 1/3 anonim válasza:

Van ám!

Én már október közepe óta ezzel harcolok. Ha engem hívnak, hálózati hibát ír ki a mobil, vagy foglaltat jelez, vagy azt a szép dallamot adja, amit nem létező szám hívása esetén.

Először e-mailt írtam, arra 8 nap múlva válaszoltak:


"Rendszerünk információi szerint a telefonszolgáltatás kimaradását központi fejlesztés okozta.

Kérjük, legyen szíves ellenőrizni telefonvonalát. Amennyiben a hibajelenség továbbra is tapasztalható, a leggyorsabb ügyintézés érdekében legyen szíves jelezni felénk.

Telefonos hálózatunk folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy az ilyen hibák ne fordulhassanak elő."


Ez már valami!

Időközben telefonon is bejelentettem (10 perc várakozás), arra sem történt semmi. Egy hét múlva, most pénteken ismét telefonáltam (20 perc várakozás). Ekkor azt mondták, hogy a központból lekapcsolják a lépcsőházat, majd visszakapcsolják, úgyhogy 20 perc múlva próbáljam ki. Akkor sikerült is felhívni minket, ám azóta ugyanolyan rossz, mint eddig. Ma (vasárnap) reggel kipróbáltam, hogy én tudok-e hívni. Felhívtam a saját mobilomat, kicsöngött, de ugyanakkor egy női hang beleszólt, hogy tessék! Ismét próbálkoztam, akkor meg egy beszélgetésbe kapcsolódtam be, ám közben bőszen csöngött a mobilom, amit nem vettem fel. Ez már nagyon durva!

Ismét felhívtam a 1272-t (most csak 5 perc), ahol végre közölték, hogy országos gondjaik vannak.

Most néztem csak utána az interneten, hogy valóban, elsősorban Miskolc környékén panaszkodnak nagyon ugyanerre.

Ha nem történik semmi, bejelentést teszek a Hírközlési Felügyeletnél és a Fogyasztóvédelemnél. Ezt javaslom mindenkinek. A DIGI saját Ászf-e szerint is kötbért kellene fizetniük ilyenkor, nemhogy nekünk előfizetési díjat! De nekem nem kell a kötbérük, csak legalább ne kábítsanak és ne kérjenek érte előfizetési díjat. Amíg ingyenes volt, nem voltak ilyen gondok. Lehet, hogy túl sok előfizetőjük lett és ezt már nem bírják?

2011. nov. 6. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszi. Én is arra gondolok, hogy már túl sok az előfizető és nem bírja a rendszerük. Én is sokszor hívom a saját számunkat és két csöngés után kidob, volt hogy negyedik hívás után csöngött ki.
2011. nov. 7. 06:39
 3/3 A kérdező kommentje:
Egyre rosszabb, most már egyáltalán nem tudnak hívni,eddig csak este 7 tájban voltunk elérhetetlenek, mások is panaszkodtak a kerületből, de semmi. :-(((
2011. nov. 11. 17:12

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!