Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ebayen vettünk egy terméket...

Roxor3 kérdése:

Ebayen vettünk egy terméket ami nem éppen olcsó és paypalen keresztül elküldtük a pénzt, de nem történik semmi, mit csináljunk? FONTOS

Figyelt kérdés

Ebayen megvettük a terméket stb. aztán vártunk kb másfél hetet de nem jött meg aztán regisztráltunk a paypalon és feltöltöttünk a bankkártyánkra 100 ezer forintot (abból bőven kiforja a termék ára) és rámentünk hogy send money és kérte az email cimet elküldtük a bizonyos összeget és levonta a bankkártyánkról a pénzt(voltunk bennt a banknál),

aztán még mindig nem történt semmi visszajelzés hogy küldenék a csomagot. ugye nem szurtunk el semmit sem?

Hogy tudnánk emailt küldeni nekik hogy meg jött-e a pénz és hogy küldjék el akkor a csomagot?


2011. aug. 15. 18:25
 1/6 A kérdező kommentje:
légyszi segitsetek. :((((((((((((((((((((((((
2011. aug. 15. 18:31
 2/6 A kérdező kommentje:
pff. senki se tudna segiteni?
2011. aug. 15. 19:44
 3/6 anonim ***** válasza:

Küldjél neki e-mail-t.

Ha nincs válasz, akkor pedig kérj chargeback-et a paypalon, de tehetsz panaszt az ebayen is.


Az meg, hogy elszúrtatok-e valamit? Ti rendeltétek, nektek kell tudni. Nekem kicsit zavaros a történet. Először megrendelitek, nem történik semmi, csak ezután fizettek?

2011. aug. 15. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
légyszi irjvissza küldtem emailt
2011. aug. 15. 21:07
 5/6 anonim ***** válasza:

Bocs, de nem vagyok egy privát levelezős típus.

Először mindenképpen ott próbáljatok, reklamálni, ahol rendeltetek.

Valami ilyesmi szöveg:


Dear Sir


On 1st of August {helyette a valódi dátum} I ordered form you <megrendelt tárgy> item. The ID of my Paypal transaction is <a Paypal utalás azonosítója>. Can you check wether you got my order? When can I expect the delivery? Is there any problem or missing information with the order?

Thanks for your kindness

Yours sincerely

<aláírás>


Ha nincs válasz pár napon belül, akkor indítsd egy chargeback-et a Paypalon. (De úgy tudom, azt a bankodon keresztül is kérheted, tehát lehet egyszerűbb először ott érdeklődni)



Ha a a Paypalon akarsz reklamálni, akkor a Resolution Center-t válaszd és azon belül a "Dispute Transaction" gombot utána Item dispute, utána pedig a vitatott tranzakció azonosítóját, utána "I haven't received an item" utána következő oldalon a tárgy típusa, valamint némi szöveges magyarázat, ahol meg kell adnod pontosan mi a probléma. Angol tudás nélkül nem biztos, hogy menni fog.

2011. aug. 16. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Viszont a tranzakciót követő 45 napon belül meg kell indítani a vitát a Paypalon.
2011. aug. 16. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!