Minek dolgozik az ilyen ember?
Rengeteg ilyen esetet láttam, hallottam és éltem át.
Az olyan emberekre gondolok mint pl az itt lévő sztoriba ami velem történt :
Elmentem egy ruhaboltba a városba. Voltak még 2-en rajtam kívül. És ha nem látom nem hiszek a szememnek. Az ott dolgozó kb 30 éves nő állandóan pofákat vágott, fintorgott mintha vmi rémeset látna és látványosan nyögött meg rosszkedvű lett ha vki megkérdezett tőle vmit. pl: van ilyenbe ilyen méret?
Vagy amikor édesanyámmal elmentünk egy látványpékségbe venni vmit és az eladónő beszélgetett a másik ottdolgozóval erre fölényesen közli h : most várjanak picit....és még 10 perc elteltével is ott beszélgetett holott már nem csak mi vártunk. De meguntuk és elmentünk.
Miért dolgoznak az ilyenek hogy ha fintorog h már megint dolgozni kell, hogy pofákat vág, és látványosan nyögdécsel h annyira nincs kedve dolgozni.
Megértem h lehet rossz kedve van, de nem a vevőket kell ezzel elijeszteni, mert attól h nem vesz senki attól még nem jár jól mert amúgy is ott kell ücsörögnie a munkanapon.
Ha ennyire utálja a munkáját akkor miért nem keres mást?
Veletek már előfordult ilyesmi? Hogy az eladó bunkó volt vagy látványosan "szenvedett" hogy már megint dolgozni kell?
(persze vannak NAGYON RENDES eladók is bár sajnos az ilyen ritka...)
23/L
(lemaradt egy kérdőjel a "nincs kedve dolgozni" után)
Olyat is hallottam az egyik kedves ismerősünktől(édesanyám barátnője) hogy olyat mondott az eladó aki azt hitte h nem hallják h : jajj már megint ennyi h*lye vásárló, muszály nekik PONT MOST vásárolni?
Ebben lehet valami....
De nem fogja fel hogy az sem neki sem a boltnak nemjó ha elriasztja a vevőket.:\
De vannak kifejezetten rendes eladók is. SZintén kedves ismerősünk egy békségbe dolgozik a másik városba. Ő imád sütni , szereti ha az ő készítményeit fogyasztják, és mitagadás elég jól megy az üzlete. Azonban az a nő a látványpékségbe....bunkóság.
Utolsó, köszi, a panaszkönyvre nem is gondoltam.:)
A dm-be is vannak ilyenek, pluszba ott a biztonsági őr aki mindenkinek a nyakába mászik. :\
A panaszkönyv sokat nem ér, nem tudom mi értelme van. A fogyasztóvédelemhez talán érdemesebb fordulni, főleg többszöri eset után.
Nálunk a városban az egyik kínaiboltot kb. havonta bezárják pár napra, aztán megint kinyit mindig.
Anyámnak egyszer két hetet bírt a cipője, visszavitte, kérte, hogy adják vissza az árát (mert kötelesek, ha kéri a vevő), nem adták, erősködtek, hogy vásárolja inkább le, erre beírt a panaszkönyvbe, és azóta is megy az a bolt. Persze blokkot nem adnak, csak egy darab papírt, amin van egy szám, hogy mennyit fizettél.
Olyankor meg mikor röstell megmozdulni vagy segíteni a kedves alkalmazott, lehet hatásosabb mindenféle panaszkönyvnél egy kissé megemelt hangnem. És nem pofázhat vissza (főleg ha jogos a reklamálás), mert te vagy a vevő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!