Elvesztettem a telefonom. A SIM le lett tiltva, de hogyan tudom magát a készüléket is letiltatni?
Ez a T ajánlata elvesztés, vagy lopás esetére:
* Elérhetőségek
* Ügyintézés
* Vásárlás
* Számlaismertető
* Gyakori kérdések
o Akciók
o Mobilinternet
o Tarifák
o Szolgáltatások
o Készülékek
o Hűségprogram
o Ügyintézés
+ Eltűnt, vagy illetéktelen kezekbe került SIM kártya
+ Hívásrészletező
+ Internetes vásárlás
+ Önkiszolgáló ügyfélszolgálat
+ SIM kártya és készülék pótlása
+ Tudakozó
o Első lépések, tippek, tanácsok
* Tanúsítványok
* Lefedettség
Nyomtatás
Ügyintézés
Havidíjas
Dominós
Mindegyik
Mehet
* Mi a teendője, ha eltűnt vagy ellopták az előfizetői SIM kártyáját?
* Hogyan tilthatja le az eltűnt vagy ellopott előfizetői SIM kártyáját a leggyorsabban?
* Mi az amit a SIM kártya felfüggesztése esetén figyelembe kell venni?
* Felmerülő költségek
* A mobilkészülékem is eltűnt, le tudom tiltatni?
* Mit tegyen, ha a Domino kártyája elveszett?
* Hogyan pótolhatom a SIM kártyát?
* Mennyit kell fizetnem, hogy visszakapjam a telefonszámom?
* Milyen felmerülő költségek fordulhatnak elő SIM kártyája felfüggesztése esetén?
* Mit tegyen, ha Domino kártyája elveszett?
Mi a teendője, ha eltűnt vagy ellopták az előfizetői SIM kártyáját?
SIM kártyájának eltűnése esetén a letiltást kérje mielőbb telefonon vagy személyesen ügyintézőinktől, illetve a telefonos vagy a WAP-os önkiszolgáló ügyfélszolgálatokon, hogy a SIM kártyájáról illetéktelenek ne tudjanak hívást indítani. A letiltáshoz szüksége van az előfizetés hívószámára és jelszavára, amelynek hiányában személyesen, elő- vagy számlafizetőként kérhet segítséget, az azonosításhoz szükséges iratok bemutatását követően.
Vissza a kérdésekhez
Hogyan tilthatja le az eltűnt vagy ellopott előfizetői SIM kártyáját a leggyorsabban?
Amennyiben a SIM kártyája eltűnt, vagy eltulajdonították, akkor azt késedelem nélkül a telefonos vagy a www.t-zones.hu oldalon található WAP-os önkiszolgáló ügyfélszolgálaton is letilthatja. A rendelkezésére álló telefonkészülékről hívja a következő lakossági ügyfélszolgálati telefonszámok valamelyikét:
* 1430 (a T-Mobile magyarországi hálózatán belül díjmentes, más hálózatból Belföldi Kék szám díjazása szerint hívható)
* +36-1/2659-210 (a T-Mobile magyarországi hálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig belföldi vezetékes szám felhívásának díjáért hívható)
* +36-30/9303-100 (a T-Mobile magyarországi hálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig T-Mobile hívószám díjazása szerint hívható)
A magyar menüben (1-es gomb) nyomja meg a # billentyűt, majd válassza a "Lopott vagy elvesztett előfizetői kártyákkal kapcsolatos ügyintézés" menüpontot.
Vissza a kérdésekhez
Mi az amit a SIM kártya felfüggesztése esetén figyelembe kell venni?
A SIM kártya felfüggesztésével egyidejűleg a kapcsolódó internetszerződést és az Autóskártyát is szüneteltetjük.
Lopás miatt felfüggesztett SIM kártya visszakapcsolását személyesen csak elő- vagy számlafizetőként intézheti. Eltűnés indok választása után a SIM kártya jelszó ellenében telefonon vagy személyesen egyaránt aktiválható.
Hűségnyilatkozat időtartama alatt SIM kártyáját 14 naptári napon belül kapcsoltassa vissza. 14 naptári napot meghaladó felfüggesztésnél egy összegben kiszámlázzuk a nyilatkozatban meghatározott feltételes kedvezményt.
Az Arany- vagy Platinakártya jogosultság megtartásához az előfizetés 6 hónapon belül legfeljebb 45 naptári napot szünetelhet. A beváltható Kapcsolat Program pontokat a felfüggesztés ideje alatt zároljuk. A 45 naptári napot meghaladó szüneteltetés esetén a Kapcsolat kártya elvész, a kapcsolódó Társkártyákat normál díjcsomagra váltjuk.
6 hónapot meghaladó szüneteltetés után az előfizetői szerződése megszűnik.
Vissza a kérdésekhez
Felmerülő költségek
A felfüggesztés díja alkalmanként bruttó 2 500 Ft. Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, azt a megszokott hívószám megtartásával pótoltathatja. A kártyapótlás díja bruttó 4 000 Ft. Amennyiben lopás, vagy elvesztés miatt történő szüneteltetést és a SIM kártya pótlását még aznap kéri, a felfüggesztés díját a kártyacsere végrehajtásakor törlik, csak a kártyacsere díját kell fizetnie. A felfüggesztés és a kártyapótlás díját utólag, havi számlájával egyenlítheti ki.
Vissza a kérdésekhez
A mobilkészülékem is eltűnt, le tudom tiltatni?
Amennyiben a mobilkészüléke is eltűnt, javasoljuk, hogy az előfizetés felfüggesztése után tiltassa le készülékét is. A tiltást követően a telefon más előfizetői kártyával sem lesz használható. A készülékletiltás díjmentes, a tulajdonlást igazoló dokumentumokkal: számlával, akciós nyilatkozattal, előfizetői, ajándékozási, adásviteli szerződéssel és jótállási jeggyel, illetve ezek bármely – a tulajdonost és a készülék IMEI számát együttesen azonosító - kombinációjával írásban, az üzleteinkben vagy a +36-1/2659-511-es faxszámon kérhető. Lopás indoknál az előzőeken túl rendőrségi feljelentés és az erről szóló igazolás szükséges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!