Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Elvesztettem a telefonom. A...

Elvesztettem a telefonom. A SIM le lett tiltva, de hogyan tudom magát a készüléket is letiltatni?

Figyelt kérdés
2011. máj. 10. 14:23
 1/3 anonim ***** válasza:
Hát minden telefonban van olyan, hogy biztonsági jelszó, amit akkor kér -ha be lett állítva- amikor be kapcsolják, vagy SIM-et cserélnek benne.
2011. máj. 10. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ez a T ajánlata elvesztés, vagy lopás esetére:

* Elérhetőségek

* Ügyintézés

* Vásárlás

* Számlaismertető

* Gyakori kérdések

o Akciók

o Mobilinternet

o Tarifák

o Szolgáltatások

o Készülékek

o Hűségprogram

o Ügyintézés

+ Eltűnt, vagy illetéktelen kezekbe került SIM kártya

+ Hívásrészletező

+ Internetes vásárlás

+ Önkiszolgáló ügyfélszolgálat

+ SIM kártya és készülék pótlása

+ Tudakozó

o Első lépések, tippek, tanácsok

* Tanúsítványok

* Lefedettség


Nyomtatás

Ügyintézés

Havidíjas

Dominós

Mindegyik

Mehet


* Mi a teendője, ha eltűnt vagy ellopták az előfizetői SIM kártyáját?

* Hogyan tilthatja le az eltűnt vagy ellopott előfizetői SIM kártyáját a leggyorsabban?

* Mi az amit a SIM kártya felfüggesztése esetén figyelembe kell venni?

* Felmerülő költségek

* A mobilkészülékem is eltűnt, le tudom tiltatni?

* Mit tegyen, ha a Domino kártyája elveszett?

* Hogyan pótolhatom a SIM kártyát?

* Mennyit kell fizetnem, hogy visszakapjam a telefonszámom?

* Milyen felmerülő költségek fordulhatnak elő SIM kártyája felfüggesztése esetén?

* Mit tegyen, ha Domino kártyája elveszett?



Mi a teendője, ha eltűnt vagy ellopták az előfizetői SIM kártyáját?


SIM kártyájának eltűnése esetén a letiltást kérje mielőbb telefonon vagy személyesen ügyintézőinktől, illetve a telefonos vagy a WAP-os önkiszolgáló ügyfélszolgálatokon, hogy a SIM kártyájáról illetéktelenek ne tudjanak hívást indítani. A letiltáshoz szüksége van az előfizetés hívószámára és jelszavára, amelynek hiányában személyesen, elő- vagy számlafizetőként kérhet segítséget, az azonosításhoz szükséges iratok bemutatását követően.

Vissza a kérdésekhez


Hogyan tilthatja le az eltűnt vagy ellopott előfizetői SIM kártyáját a leggyorsabban?


Amennyiben a SIM kártyája eltűnt, vagy eltulajdonították, akkor azt késedelem nélkül a telefonos vagy a www.t-zones.hu oldalon található WAP-os önkiszolgáló ügyfélszolgálaton is letilthatja. A rendelkezésére álló telefonkészülékről hívja a következő lakossági ügyfélszolgálati telefonszámok valamelyikét:


* 1430 (a T-Mobile magyarországi hálózatán belül díjmentes, más hálózatból Belföldi Kék szám díjazása szerint hívható)

* +36-1/2659-210 (a T-Mobile magyarországi hálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig belföldi vezetékes szám felhívásának díjáért hívható)

* +36-30/9303-100 (a T-Mobile magyarországi hálózatából díjmentesen, más belföldi hálózatokból pedig T-Mobile hívószám díjazása szerint hívható)


A magyar menüben (1-es gomb) nyomja meg a # billentyűt, majd válassza a "Lopott vagy elvesztett előfizetői kártyákkal kapcsolatos ügyintézés" menüpontot.

Vissza a kérdésekhez


Mi az amit a SIM kártya felfüggesztése esetén figyelembe kell venni?


A SIM kártya felfüggesztésével egyidejűleg a kapcsolódó internetszerződést és az Autóskártyát is szüneteltetjük.


Lopás miatt felfüggesztett SIM kártya visszakapcsolását személyesen csak elő- vagy számlafizetőként intézheti. Eltűnés indok választása után a SIM kártya jelszó ellenében telefonon vagy személyesen egyaránt aktiválható.


Hűségnyilatkozat időtartama alatt SIM kártyáját 14 naptári napon belül kapcsoltassa vissza. 14 naptári napot meghaladó felfüggesztésnél egy összegben kiszámlázzuk a nyilatkozatban meghatározott feltételes kedvezményt.


Az Arany- vagy Platinakártya jogosultság megtartásához az előfizetés 6 hónapon belül legfeljebb 45 naptári napot szünetelhet. A beváltható Kapcsolat Program pontokat a felfüggesztés ideje alatt zároljuk. A 45 naptári napot meghaladó szüneteltetés esetén a Kapcsolat kártya elvész, a kapcsolódó Társkártyákat normál díjcsomagra váltjuk.


6 hónapot meghaladó szüneteltetés után az előfizetői szerződése megszűnik.

Vissza a kérdésekhez


Felmerülő költségek


A felfüggesztés díja alkalmanként bruttó 2 500 Ft. Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, azt a megszokott hívószám megtartásával pótoltathatja. A kártyapótlás díja bruttó 4 000 Ft. Amennyiben lopás, vagy elvesztés miatt történő szüneteltetést és a SIM kártya pótlását még aznap kéri, a felfüggesztés díját a kártyacsere végrehajtásakor törlik, csak a kártyacsere díját kell fizetnie. A felfüggesztés és a kártyapótlás díját utólag, havi számlájával egyenlítheti ki.

Vissza a kérdésekhez


A mobilkészülékem is eltűnt, le tudom tiltatni?


Amennyiben a mobilkészüléke is eltűnt, javasoljuk, hogy az előfizetés felfüggesztése után tiltassa le készülékét is. A tiltást követően a telefon más előfizetői kártyával sem lesz használható. A készülékletiltás díjmentes, a tulajdonlást igazoló dokumentumokkal: számlával, akciós nyilatkozattal, előfizetői, ajándékozási, adásviteli szerződéssel és jótállási jeggyel, illetve ezek bármely – a tulajdonost és a készülék IMEI számát együttesen azonosító - kombinációjával írásban, az üzleteinkben vagy a +36-1/2659-511-es faxszámon kérhető. Lopás indoknál az előzőeken túl rendőrségi feljelentés és az erről szóló igazolás szükséges.

2011. máj. 10. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Menj be a telefon szolgáltatódhoz. Minden telefonnak van saját IMEI száma, ami által le lehet tiltani.
2011. máj. 10. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!