A futárok mindig telefonálnak, mielőtt kézbesítenek egy csomagot?
Figyelt kérdés
(DPD futárra gondolok elsősorban)2011. márc. 16. 22:43
2/6 anonim válasza:
Igen. Még ha ki is van jelölve kézbesítési időszak, akkor sem akarnak a habokra kimenni.
3/6 anonim válasza:
Engem nem hivtak.
Igy pont akkor voltak itt amikor en nem.
Nem hagytak semmilyen papirt ez is csak azutan derult ki h a felado megkerdezte h megjott-e mar a termek en meg mondtam hogy nem.
Ugyfelszolgalaton hivd fel oket a honlapjukon rajtavan es kerj eg ujabb kiszallitasi idopontot ehhez csak a rakszamot kell megadnod.
4/6 anonim válasza:
Akkor én kivétel vagyok, mert akármikor futárszolgálattal jött a csomag, előtte mindig rám csörögtek. (Bp)
5/6 anonim válasza:
Ah nekem britektol jott es hat ok nem is tudtak rairni a szamom.
Mivel online rendelesnel nem kertek.
Am dhl se hivott amikor vilag masik vegebol jott cuccom ott en regisztraltam be szoval mindig kapok ertesitot ha elindul felem valami vagy vamolnom kell de am papirokat mar elore szoktam kuldeni meg mielott kerik.
Fotmanyomtatvanyom van mar tudom miket kell csatolni osszedolgozom az egeszet eg pdf-be es ugy kuldom.
6/6 anonim válasza:
Eleinte nem telefonáltak, csak aztán egyszer nem voltam otthon s azóta szinte mindig hivak előtte. Viszont nem vagyok ebben nagyon jártas, de sokszor szó nélkül leveszik a jattot a fizetségből. (DPD-ről van szó)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!