Ha lejárt a Sodexo melegétel utalványom, azt meg lehet hosszabbítani, vagy vmi?
Hogyan és milyen formában van lehetőségem az utalványok cseréjére?
A sérült, hibás utalványokat csak ugyanarra az utalványtípusra áll módunkban kicserélni.
Az ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően ehhez szükséges, hogy a Sodexo Pass által kiállított és az igénylő munkáltató által cégszerűen kitöltött jegyzőkönyvet küldjék el részünkre. Postai vásárlás esetén a vásárlást igazoló számla másolatát is kérjük a jegyzőkönyvhöz és utalványokhoz mellékelni.
Lejárt utalványok évjárat cseréjéhez az érvényességi idő lejártát követő 90. napig az utalványoknak szükséges beérkezniük a Sodexo Pass-hoz.
A cseréhez szükséges jegyzőkönyvet telefonos ügyfélszolgálatunktól igényelheti: (06 1) 434 5868.
Csak ha vki szintén így járt:
Kaiser's-be, Sparba, Intersparba, és a Tőzsde ételfutárnál elfogadják 2011. jan. 31-ig, utána a munkáltatóval ki kell tölteni egy jegyzőkönyvet, és vmennyit levonnak, de meghosszabbítják, hála égnek...:-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!