Hogyan lehet érvényesíteni cipő vásárlása esetén a garanciális igényeket, ha az üzlet nem ismeri el a jogos igényt?
Figyelt kérdés
2010. októberében fiam egy lábbelit vásárolt, ami december elejére a talpánál kilyukadt. Az üzletbe visszavitte ahonnan bevizsgálásra továbbították a cipőt. A szakvélemény szerint a fiam járása ortopédiai szempontból nem megfelelő, ez okozta a lyukadást. Ezen teljesen felháborodtam, mert az ember vesz a gyerekének egy drága (közel 16. 000 forintos) cipőt amiről reméli hogy vélhetően jó minőségű és egy jó darabig hordható lesz, aztán így lerázzák a minőségi kifogáskor! Hova lehet ilyen esetben fordulni? Milyen eszközökkel élhetek, hogy a cipőt kicseréljék, vagy a vételárat visszafizessék az üzletben?2010. dec. 27. 10:01
1/1 anonim válasza:
Forduljatok a fogyasztóvédelemhez, vagy csak mondjátok az üzletben, hogy ha nem ismerik el, akkor hívjátok is. Előzőleg a számot mentsd el a telefonba, és ha nem enged a boltban az eladó, vedd elő a telefonod, kezdd el kikeresni a számot. Ez hatásos szokott lenni. Ha tényleg így sem akarnak lépni menj ki az üzletből és beszélj velük. Mi is jártunk többször már így, hogy a fogyasztóvédelemmel kellett beszélnünk (egyszer az egyik ásványvíz gyártónak az icetea-ja volt tiszta kénes szagú meg ízű, egyszer meg az egyik kóla gyártónak volt benzines a visszaválthatós üvegje...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!