Derbi Senda Xtreme 50ccm 2t miért fullad és erőtlen?
derbi senda gyári ebs blokk
4 evig ment teljes felújítás óta, az ereje érezhetően csökkent, viszont egy nap hazafelé már csak halálig csúsztatott kuplunggal tudtam vele elindulni nagy gáz kíséretében és max 2 esbe tudtam hazagurulni, mivel nagyobb gázadásnál teljesen lefulladt. Fals levegőre gyanakodtunk de légszűrő, légszűrőház, karburátor mindent átnéztünk és nem találtuk bajàt. Aztàn leszedtük a hengerfejet megpróbáltuk a gyűrűzést és ott maradt annyiban mert az új gyűrűből reszelni kell, mivel nem passzol bele a hengerbe. Kopott gyűrű lenne, Esetleg főtengely szimering? Vagy karburátor megadta magát ilyen jele lenne? Kaptam olyan véleményt is, hogy motor generál lesz, de ennyit bírt volna mióta fel lett újítva teljesen..? 5000> kilóméter lett megtéve vele. Az befolyásol-e hogy ducati gyújtás miatt 11 ezret pörög a motor és ezért ilyen hamar elkopott volna és tényleg generàl.
Az még érdekesebb hogy egyik napról a másikra.. Hétfőn 80-al oda-vissza, másnap reggel oda 60-al vissza már csak 20-al kettesbe tudtam jönni. Viszont mielőtt szét lett szedve, a szívócsonkon keresztül direkt levegőt szivatva kipörgött a motor és nem fulladt, csak az erőveszteség volt érezhető.
Köszönöm a hozzáértő válaszokat, megköszönöm a segítséget.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!