Nem kellet fizetnem a fizetős csomagért! Miért?
Figyelt kérdés
Emag webáruházból rendeltem egy nagyobb, nagyobb értékű csomagot. Utánvéttel, foxpost automatába. Az automata kinyilt a csomagot átvettem, de az utánvét összeget nem kérte. Az ügyfélszolgálat valami robothoz irányít aki nem érti a problémámat. Teendő?tegnap 05:24
1/5 A kérdező kommentje:
Bocsánat, sameday automata nem foxpost.
tegnap 05:25
2/5 anonim válasza:
Talán annak az oldalnak az ügyfélszolgálatával kellene felvenned a kapcsolatot, ahonnan rendelted.
3/5 A kérdező kommentje:
Azzal az ügyfélszolgálattal próbáltam.
tegnap 09:00
4/5 anonim válasza:
Az emag ugye egy hirdetőportál, tehát ott bármilyen (akár külföldi) kereskedő is lehet. Azt kellene kinyomoznod, hogy melyik kereskedő ez. Illetve nem csak telefonon lehet őket keresni, hanem e-mail-ben is. Arra talán nem egy robot fog válaszolni, de egy emagon hirdető kereskedőnél sem valószínű, hogy egy robot válaszoljon. Ha az emagot keresed fel, akkor már valószínű. Gondolom kaptál számlát a termékről, az abban szereplő elérhetőségeken kellene érdeklődnöd.
5/5 anonim válasza:
Valószínűleg ők hibáztak, nem utánvétesként adták fel a csomagodat, különben csak fizetés után nyílt volna ki.
Ilyenkor a legtöbben meghúzták volna a vállukat, hogy ők szúrták el, így jártak...és hagynák annyiban a dolgot.
Úgy látom te becsületesebb vagy az átlagnál :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!