Vonatgázolások után miért festik le a síneket ilyen fehér anyaggal?
Így van, mész.
Ezért is mondjuk a vasúton a gázolásra, hogy "na az x vonat megint elmeszelt valakit".
Embere válogatja ki mit szok meg. Elég ritkán történik gázolás egy mozdonyvezető életében, van aki soha nem is gázol.
Tényleg vacak érzés a tehetetlenség, de ez benne van sajnos. Aki nem bíjra, álljon félre, adja át másnak a helyet.
A tűzoltókról, rendőrökről, halottszállítókról, mentősről, orvosról senki nem beszél.
A tűzoltók lehet aznap már kihámoztak egy családot egy rommá törött autóból mielőtt kiérkeznek egy vonatgázoláshoz és ha nincs szerencséjük, akkor még egy másik halálos balesethez is menniük kell és mondjuk dolgoznak 1 órát mire szétkapják az autót hogy a hullákat ki tudják emelni. Sokkal durább a munkájuk mint a mozdonyvezetőnek. A halottszállítókról nem is beszélve, nekik kell összeszedni a maradványokat akármilyenek is legyenek. Mindent össze kell szedni és nagyjából összelegózni hogy minden megvan-e, mert ugye járművön, pályán maradvány nem maradhat. A rendőröknek le kell helyszínelni, mindent meg kell nézni, mérni, rajzolni, fotózni, stb. A halál beáltát egy orvosnak kell megállapítania, neki is meg kell vizsgálnia.
"célirányosan odaszórnak, ahol az áldozat feküdt?"
Miért hol meszeljenek? Menjenek 2 kilométerrel arrébb? :D Ott fertőtlenítenek ahol olyan szennyeződés van hogy indokolt. A járműveket is elviszik ilyenkor kegyeleti mosásra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!