Ha az ügyfélkapu+ regisztrációjánál véletlenül nem mentettem el a törlő kódot, van lehetőség van arra hogy újat igényeljek vagy ehhez be kell menni a kormányablakba?
Addig nem enged tovább a regisztrációban, amíg be nem jelölöd, hogy gondoskodtál a mentéséről. Ha ez mégis elmaradt és így is pipáltad a nyilatkozatot, majd a regisztráció sikeresen végbement, akkor az elvesztett törlőkóddal kizártad az online törlés lehetőségét. Ilyenkor személyesen be kell menni és kérni egy központi helyreállítást.
Azért nem tudsz újat kérni, mert ahhoz előbb meg kell adni az épp aktív törlőkódot, ami ugye nincs meg.
A törlőkód csak akkor kell, ha törölni akarod az ügyfélkapu+ fiókod. Ha nem mentetted akkor az annyi problémát eredményez, hogy ha törölni akarod akkor be kell menni a kormányablakba.
Hogy tudnak-e új kódot adni arról viszont nem volt tájékoztatás. De hogy most mész el a kormányablakba vagy majd 10 év múlva az szerintem ugyan mindegy. Ha nem lenne meg a kód én biztos nem mennék be miatta.
Amíg rendben működik a regisztrált hitelesítési mód, és el lett mentve a QR-kód fényképe vagy a titkos kulcs, addig tényleg nincs szükség a törlésre.
Ha viszont nem lett semmi elmentve, és szükség lesz egy új eszköz beállítására vagy a saját eszközön az újra konfigurálásra (mert esetleg a hitelesítő programban sem lett elmentve vagy szinkronizálva a felvett kulcs az előző hanyagságból kiindulva), akkor kénytelen leszel bemenni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!