Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ha az ügyfélkapu+ regisztráció...

Ha az ügyfélkapu+ regisztrációjánál véletlenül nem mentettem el a törlő kódot, van lehetőség van arra hogy újat igényeljek vagy ehhez be kell menni a kormányablakba?

Figyelt kérdés

jan. 9. 20:00
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Addig nem enged tovább a regisztrációban, amíg be nem jelölöd, hogy gondoskodtál a mentéséről. Ha ez mégis elmaradt és így is pipáltad a nyilatkozatot, majd a regisztráció sikeresen végbement, akkor az elvesztett törlőkóddal kizártad az online törlés lehetőségét. Ilyenkor személyesen be kell menni és kérni egy központi helyreállítást.

Azért nem tudsz újat kérni, mert ahhoz előbb meg kell adni az épp aktív törlőkódot, ami ugye nincs meg.

jan. 9. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

A törlőkód csak akkor kell, ha törölni akarod az ügyfélkapu+ fiókod. Ha nem mentetted akkor az annyi problémát eredményez, hogy ha törölni akarod akkor be kell menni a kormányablakba.

Hogy tudnak-e új kódot adni arról viszont nem volt tájékoztatás. De hogy most mész el a kormányablakba vagy majd 10 év múlva az szerintem ugyan mindegy. Ha nem lenne meg a kód én biztos nem mennék be miatta.

jan. 9. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Amíg rendben működik a regisztrált hitelesítési mód, és el lett mentve a QR-kód fényképe vagy a titkos kulcs, addig tényleg nincs szükség a törlésre.

Ha viszont nem lett semmi elmentve, és szükség lesz egy új eszköz beállítására vagy a saját eszközön az újra konfigurálásra (mert esetleg a hitelesítő programban sem lett elmentve vagy szinkronizálva a felvett kulcs az előző hanyagságból kiindulva), akkor kénytelen leszel bemenni.

jan. 9. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Hát én most 3 embernek is megcsináltam itthon a regisztrációt, mindig lementettem a törlőkódot, de az idiótája felülírta mindig az előzőt......

Szóval most 3-ból csak 1 törlőkód van meg.

Fantasztikus.

jan. 12. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Hogy írta felül? Minden egyes regisztrációnál más törlőkódot kapsz ami ahhoz a fiókhoz kötődik. Ha megcsináltad az egyik fiókot akkor kapott egy törlőkódot, azt elmented. Amikor átlépsz a következő fiókba és annak is megcsinálod a hitelesítést, az már másik kódot fog kapni. És a harmadik fiók egy harmadikat. Egyik sem lehet egyforma.
jan. 12. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Megtudjátok nézni.

[link] belépés utána ügyfélkapu+ beállítások törlőkód megtekintése.


4-es, 5-ös lementéskor a fájlnév ugyanaz, de a letöltés úgy zajlik, hogy a fájlnév végire hozzáír egy számot (1) stb, kivéve ha elvan állítva a géped :D Vagy ha mobilról csináltad :D

jan. 13. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

6os köszi, te vagy a sztár :D

Tényleg ott van

jan. 13. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Nincs mit :D
jan. 13. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!