Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ügyfélkapu plusz miért nem...

Ügyfélkapu plusz miért nem tudok belépni?

Figyelt kérdés

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Sikeresen igényeltem ügyfélkapu pluszt (elméletileg), de mégsem tudok belépni. A régi ügyfélkapumba pedig betudok lépni.

Valamit nem jól csinálok?

Pedig a jelszó és felhasználónév ugyanaz és mégsem enged be.



dec. 23. 08:00
 1/6 anonim ***** válasza:
83%

A név-jelszó után még kéri az autentikátor alkalmazásban generált kódot, ettől többfaktoros a hitelesítés. Ez nem a jelszavad megadása egymás után kétszer, hanem egy 6 számjegyű karaktersor amit percenként újragenerál az alkalmazás.

Amikor létrehoztad az Ük+ hitelesítést, akkor az egyik lépése volt a QR-kód beolvasása az autentikátorba, és annak a kódnak a beírása a véglegesítéshez. Ezt minden egyes belépéskor meg kell ezentúl adni.

dec. 23. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget. Ezidáig sikerült megcsinálnom, csak annyi a gondom, hogy ha rákattintok az ügyfélkapu+-ra, tehát azon akarok bejelentkezni, első lépésben kér egy felhasználónevet és jelszót, megadom és hibásnak írja ki, tehát már odáig el sem jutok, hogy a hitelesítő kódot kérje. Pedig ahogy írtam ugyanaz a jelszó és felhasználónév, mint a régibe és oda beenged, a pluszba már nem🤷‍♀️
dec. 23. 08:22
 3/6 anonim ***** válasza:
83%
Ez egy visszatérő problémája a rendszernek, képtelen például egymás után több felhasználót beléptetni a botrányos sütikezelés miatt. Ilyenkor törölni kell az oldal tárolt sütijeit és ekkor elfelejti. Vagy célzottan csak privát/inkognitó módból használni, mert ott bezáráskor törlődnek a sütik.
dec. 23. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a segítséget!

Végül újra igényeltem az ügyfélkapu+-t, kaptam új kódot és így már sikerült az igénylés és be tudok lépni.


Azt a tájékoztatást kapta, ha be tudok lépni a régi ügyfélkapumba, akkor sikertelen volt a ük+ regisztrációm. Tehát ezért tudtam belépni a régibe.

De mostmár minden oké🙂

dec. 23. 10:55
 5/6 anonim ***** válasza:
En tegnaptol kinlodtam az Ü.K.val,mert tárhelyre jött fontos levél.Sehogy se tudtam belépni,inkognito módban se.A megoldás, Chrome böngésző helyett a Mozilla Firefox bán tudtam csak belépni.Ha ezt tudom,nem kinlodok a jelszó cserékkel, stb.Remelem segít ez valakinek majd.
febr. 6. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Ha normál módban volt használva, akkor célszerű törölni az oldalhoz tartozó sütiket, és utána ismét megpróbálni.

Ha több fiók is használatban van, összeakadnak a sütik. Érdemes ilyenkor mindig inkognitó módban belépni az ügyfélkapus oldalakra, mert akkor bezáráskor törlődik és nem ragad be a süti.

febr. 6. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!