Amazon rendelésem azt mutatja, hogy Csehország után most újra New Yorkban van. Rossz a nyomkövetés vagy visszaküldték?
A nyomkövetés ezeket az állomásokat írja (legfelül a legújabb, legalul az első):
Friday, December 13
8:52 AM
Package in transit. Flight containing package has departed.
New York, US
8:52 AM
Package left the carrier facility.
New York, US
Tuesday, December 10
8:00 PM
Package delayed in transit
7:00 PM
Package delayed in transit
6:00 PM
Package delayed in transit
Friday, December 6
8:33 AM
Package left the carrier facility.
Tuchomerice, Stredocesky kraj CZ
8:32 AM
Package in transit. Flight containing package has departed.
Tuchomerice, CZ
8:30 AM
Carrier received the package.
Tuchomerice, Stredocesky kraj CZ
Thursday, December 5
1:49 PM
Initiated customs clearance at destination country.
Tuchomerice, Stredocesky kraj CZ
1:48 PM
Completed customs clearance.
Tuchomerice, CZ
Tuesday, December 3
2:44 PM
Package in transit. Flight containing package has departed.
New York, US
2:44 PM
Package left the carrier facility.
New York, US
Monday, December 2
9:03 AM
Carrier received the package.
New York, US
Saturday, November 30
2:56 AM
Package left an Amazon facility.
Edison, NJ US
Friday, November 29
7:59 PM
Package arrived at an Amazon facility.
Edison, NJ US
Package left the shipper facility
December 6. körül a Dpd-től jött egy email, hogy előjelezték nekik a csomagot, az ő nyomkövetésük még mindig azt mutatja, hogy ők nem kapták meg.
Visszaküldték volna a csomagot? Vagy rossz lehet a csomagkövetési infó?
Amire én még tudok gondolni, hogy rosszul volt becsomagolva a termék és olyan mértékben sérült szállítás során a csomag, hogy vissza kellett küldeni. Vagy jelezték az amazon felé a sérült csomagot és ezért újra küldik, azért mutat megint New Yorkot. Bár nem hiszem, hogy maguktól újraküldenének egy csomagot, és még azonos számmal menne.
A cím biztos jó, korábban elmentett adatokkal rendeltem, amivel már érkeztek meg csomagok.
A szállítmányozó (vagy hogy hívják magyarul a carriert) nem fog a feladóval egyezkedni egy sérült csomag miatt.
Két variáció van, vagy úton van a csomagod a jó irányba, csak valahol félresiklott a nyomkövetés, ezért téves pozíciót mutat, vagy valós pozíciót mutat, mert valamilyen technikai / emberi hiba miatt helytelen irányba küldték tovább.
Várj pár napot még, meglátod, merre mozog tovább, utána lehet a feladónál reklamálni. A feladónál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!