Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Garancia megvonás? Vettem egy...

Garancia megvonás? Vettem egy LG Kp502-es telefont 2010 februárban. Októberben az akkumlátorral kezdődött. Minden nap tölteni kellett, mert 1 napot nem bírt ki. Bementem T-mobile-hoz. Ott rendeltek nekem új akksit.

Figyelt kérdés
De utána az USB-csatlakozó sem működött. Később a headset és a töltő is elromlott. Ekkor mikor bementem a t-mobile-hoz elküldték a szervízbe.1 hétig volt bent és utána mikor érte mentem azt mondták, hogy a rendszercsatlakozó fel van szakadva. (hozzáteszem rendeltetésszerűen volt használva. Nem ejtettem le stb. ) Azt mondták, hogy megvonták a garanciát! Ezt már csak egy készülék cserével lehetne megoldani de az meg többe kerülne mint a telefonom. ILYENKOR MIT LEHET TENNI? , mert én nem szeretném ezt ennyiba hagyni.
2010. nov. 6. 11:04
 1/1 drajki válasza:
Hívd fel a fogyasztóvédelmet
2010. dec. 6. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!