Mit tehetek ilyenkor??
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Írj egy hivatalos panaszlevelet az üzlethez, amelyben részletezed az esetet (időpont, helyszín, mi történt, milyen következményekkel járt). Kérd, hogy vizsgálják ki az ügyet, és adjanak hivatalos választ.
Jelezd, hogy a történtek miatt adatvédelmi szabályokat is sérthettek.
Tudasd velük, hogy szeretnéd megtudni, ki használta a fiókodat, és hogyan fordulhatott elő ez az eset.
Ha úgy érzed, hogy az üzlet nem kezelte megfelelően az esetedet, vagy nem kaptál kielégítő választ, panaszt tehetsz a NAIH-nál. Ők az adatvédelmi ügyek kivizsgálására jogosult hatóság Magyarországon.
A panasz benyújtásához csatolj minden releváns dokumentumot (e-mailek, üzlet válasza, saját észrevételeid).
Ha biztos vagy benne, hogy jogsértés történt, feljelentést tehetsz a rendőrségen a Büntető Törvénykönyv 219. § (Adatokkal való visszaélés) alapján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!