Robi32 kérdése:
Ügyintéző kapcsolása a Telekomnál (1414)?
Figyelt kérdés
Akárhányszor próbáltam hívni a Telekomot soha nem sikerült ügyintézővel beszélnem, mindig a virtuális asszisztens Vanda megkérdezi, hogy milyen ügyben hívtam de akármit mondok (otthoni szolgáltatások, számlázás, biztosítás, rendelés, panasz, ügyintézőt kérek stb.), mindig az a válasz, hogy bővebb információt a Telekom üzleteinkben kaphat...és bontja a vonalat.okt. 23. 16:31
1/1 anonim válasza:
Értened kell a robotok nyelvén és úgy megfogalmazni a mondatot, hogy értse miről van szó, de ne tudja mit akarsz, akkor kapcsol. Vagy ezt módosították volna azóta?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!