Nem képmutató egy kicsit a Szentkirályi?
Jól látod, ez csak egy PR-fogás. Milliárdos bevételű cégek ha csak az éves bevétel 1%-át ajánlanák fel jótékony célra, azzal is milliókkal lehetne valakiket (egyénileg) vagy valamiket (alapítványok, szervezetek) támogatni, és meg sem éreznék a kiadást. De ilyet nem fognak meglépni, mert akkor elindul a dominó, hogy ha egyet támogat akkor miért nem kettőt, ha kettőt akkor miért nem ötöt, százat és végül mindenkit. Egy idő után átfordulna negatív reklámba és rosszat tenne a hírnévnek, ha bárkinek nemet mondanak.
Helyette van egy látszat jótétemény, amit praktikusan esetleg összekötnek egy marketing kampánnyal, így a vásárlók átlagostól nagyobb fogyasztásából fedezni lehet az összeget, ami így nekik lényegében semmibe nem került, de a közvélemény pozitívan fog vélekedni.
(a képmutató Szentkirályi amúgy is azt mondta, hogy ő biztos nem fog lemondani és szavazz rá, aztán mégis csak Vitézy-t tolták előre :)
Ugyanez volt annál az esetnél, amikor felmérték, hogy az emberek X%-a hallott már az MVM névről, és ennek az eredménye évről évre nő. Ezt úgy érték el, hogy teleplakátolták az országot, teljes oldalas hirdetésekkel nyomultak, támogattak néhány kezdeményezést, tehát jelentősen képviselte magát a cég pozitív kampányokkal, és addig sem azon tűnődött a paraszt, hogy államosították az energiaszektort és Lőrinc megvett mindent.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!