Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Valaki kötött kötelező biztosí...

Kismis kérdése:

Valaki kötött kötelező biztosítást az Ominimo Signal Iduna biztosítónál? Nézegettem az értékeléseket, nagyon gáznak tűnik ráadasul a pozitív visszajelzések nagy valószínűséggel kamu értékelések.

Figyelt kérdés

#biztosítás #biztosító #Kötelező felelőségbiztosítás
júl. 6. 22:07
 1/4 anonim ***** válasza:

Ez nem biztosító, hanem a SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. mesterséges intelligencia alapú értékesítési partnere.

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosításnál (KGFB) a biztosító arra szolgál, hogy a szerződő által okozott kárt a szerződő helyett megfizesse. Ha problémás, az nem a szerződőt érinti.

KGFB-t annál a biztosítónál célszerű kötni, amelyik a legkisebb díjat kínálja; ha az a SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt., akkor annál. A fiamnak két éven át az volt legolcsóbb, addig velük volt szerződése. Akkor még nem volt ez a közvetítő, de ugyanúgy online kötötte velük a biztosítást, mint másik biztosítónál tette volna. Csoportos díjbeszedéses fizetési módot választott; esedékességkor beszedték a díjat, emailben küldtek díjigazolást; ennyi volt. Mikor két év elteltével jól emelt díjajánlatot tettek, a honlapjukon online felmondta a szerződést, és másutt kötött, amelyik akkor épp a legolcsóbb volt a számára.

júl. 6. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

[:off:]

#1: Az egy nagyon rossz elképzelés, hogy a legolcsóbbat a legjobb megkötni.

Ebben az esetben mindenki ugyanannál az egy biztosítónál kötne kötelezőt.

Lehetnek nagy szívások az olcsóságból.

júl. 7. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

↑ 2! (10:01)


Messze nem így van, mert adott időben a különböző üzembentartói és gépjárműadatok alapján, igen eltérőek az egyes biztosítók díjajánlatai.

Próbáld ki, végezz kalkulációt változatos adatokkal ugyanazzal a kezdőnappal, és jelentős különbségek lesznek, hogy melyik esetben melyik a legolcsóbb díjú.

Például, három évvel ezelőtt, néhány nap eltérésű évfordulóra, a fiam számára messze az volt a legolcsóbb díjú biztosító, amelyik számomra nyolc és félszer akkora díjat kínált, mint a számomra legolcsóbb. Ugyanakkor, számára, a legkedvezőbb díjútól kétszer drágább lett volna az a biztosító, amelyik a számomra a legkedvezőbb volt.


A szerződő számára milyen szívás lehet az legolcsóbb díjú biztosító esetén? Ahol most vagyok második éve, már kétszer voltam: egyszer egy évig, egyszer három évig, mert éppen a legolcsóbb volt. Milyen szívás volt? Akkor kellett volna velük biztosítást kötnöm, mikor éppen jó drágák voltak számomra?

júl. 7. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Nem is az a kérdés hogy az általam okozott kárt hogy rendezi, hanem hogy az értékelések alapján telibe le...k a kuncsaftot ügyintézés terén. Pl eladott gépjarmű utáni szerződéslemondás és esetleg azutani autóvásárlásnál ha más biztosítasnál kötném meg nem akaródzik nekik rendezni a papírokat. Kártörténeti igazolas stb.Legalábbis az értékelések alapján. Az már csak a hab a tortán hogy a legtöbb pozitív visszajelzés egy napon történt, mikor már 2.0 alá estek a google értékeléseiknél.Ha jól emlékszem 10+, pont akkor néztem.Komolytalan cégnek tűnik hiába csábító az ajánlatuk.
júl. 8. 18:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!