Rendeltem a Wolton előre fizetéssel. Sajnos rossz irányítószámot adott meg a rendszer. Ahova kellene szállítani, oda nem szállítanak. A cég nem utalja vissza a pénzt. Ezt jogilag megtehetik?
"Sajnos rossz irányítószámot adott meg a rendszer."
Aham. A rendszer. Nem te.
Nem, még véletlenül sem a te feladatod, felelősséged hogy ellenőrizd az általad megadott adatok helyességét, ugye, hópihe?
Teljesen irreleváns hogy hányszor rendeltél, hova kattintottál, milyen úton-módon adtad meg a szállítási címet.
A te felelősséged, hogy a helyes szállítási címet megadd.
Ha neked derogál, hogy ellenőrizd, jó címet adtál-e meg, akkor így jártál.
Tanulópénz, majd legközelebb odafigyelsz.
De bizony. Még ha te nem is érted.
De akkor a gyengébbek kedvéért:
Igen, megtehetik, mert az általad is elfogadott ÁSZF értelmében... És innen olvasd tovább a hozzászólásaimat.
Na, így már megy?
Az én mentális egészségem ne legyen a te gondod.
Inkább a sajátod miatt kéne aggódni, ha egy ilyen egyszerű és egyértelmű esetben sem vagy képes vagy hajlandó elfogadni, hogy te hibáztál, és az emiatt érzett frusztrációdat a piros X nyomkodásával próbálod palástolni.
Az ÁSZF-ben felsorolják azokat az eseteket, amikor nem jár visszatérítés.
7.5. Általános kiszállítási mód választása: A Felhasználónak jelen kell lennie a Rendelésben megadott kiszállítási címen a Rendelés leadása és a Rendelésben szereplő termékek átvétele közötti időben. Amennyiben a Felhasználó nem található az általa megadott címen és nem válaszol a kiszállítást végző Futár Partner két kapcsolatfelvételi kísérletére, a Wolt ügyfélszolgálata telefonon vagy elektronikus úton megkísérli a kapcsolatfelvételt a Felhasználóval. Ha a kapcsolatfelvétel 10 (tíz) percen belül sikertelen, a Rendelés törlésre kerülhet, és a Felhasználónak vagy az Vásárló Szervezetnek a Rendelés ára (beleértve a szolgáltatási díjat és egyéb díjakat, amennyiben alkalmazandó), valamint a kiszállítás díja (amennyiben kiszállítási szolgáltatással érintett a Rendelés) nem kerül visszatérítésre.
Talán ezzel érvelnek a te esetedben
" a jelenlegi helyzetemre kattintottam szállításnál."
Próbáld meg a lóvét a GPS szolgáltatótól visszaperelni :-)
(Legközelebb írd be kézzel, ha azon a helyen vagy, ahol most voltál.)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!