Üdv! Van olyan lehetőség hogy az illető feladta nekem a csomagot foxposton és ha esetleg az lesz hogy rossz terméket küldött van valami amit tehetek hogy vissza küldöm és a foxpost nem küldi ki neki a pénzt?
A küldeménnyel kapcsolatos panasz (ha az nem csomagolássérült) nem a futárszolgálatokra tartozik, hanem a felekre. Egymás között kell elintézni, a futár nem tud mérlegelni sem dönteni abban, hogy kinek van vagy nincs igaza, kinek jár vissza a pénze vagy sem, az van-e a csomagban amiről megegyeztek a felek stb.
Átveszed a csomagot, és ha problémád van vele, akkor fel kell venni a kapcsolatot az eladóval, és megegyezni valamiben. Magánszemélyek között nem létezik az a 14 napos indoklási nélküli elállási jog sem, mint ami jogi személyekkel kötött adásvételi szerződéshez tartozik.
Ráadásul ha még használt is volt amit vettél, ott még nagyobb a kockázata annak, hogy nem azt kapod amire számítottál. Erre csak a személyes átvétel és kipróbálás a megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!