Mi értelme van annak, hogy a rádió és a tv bizonyos műsorok után bejelenti: "A műsor termékmegjelenítést tartalmazott"?
Köszönöm.
Gyanítottam, hogy esetleges rábeszélés van a hirdetésben, de nem tudtam ilyen pontosan megfogalmazni.
A története visszanyúlik a kertévék megjelenésének idejére. A sumák, bujtatott reklámból lett elege a hatóságnak. Pl. a beszélgetés közben jól látható volt az előtérben egy Coca Colás üveg. És nem viccből! Zsebbe kapott valaki egy kis apanázst, hogy ott legyen, de kiszámlázva nem lett.
Ezért ma vagy kamu címkéket kell kreálni, vagy fizetni. Pl. a Hal a tortánban is azért van minden átragasztva.
Az előtte-utána szponzorok más kérdés.
Ez azért van, hogy ilyenkor még jobban beléd égesse a reklámot.
Ugyanis ezt ELŐTTE kellene bejelenteni.
Ezért mondom, hogy van, amelyiknél csak utólag jelentik be.
Ennek célja, hogy hangsúlyozza benned a reklámot. Ilyenkor ösztönösen felméred, hogy milyen reklám volt az adásban, és MÉG JOBBAN MEGJEGYZED. Mivel ez egy figyelemfelhívás volt, ami a reklám fontosságát hangsúlyozta.
Ez a lényege az egésznek.
Itt egy kompromisszum van.
12 év fölött már nem árt neked annyit a reklám, mint amennyi hasznot a reklámozónak hoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!