Miért vették el Kaposvártól azt az egy Nemzetközi InterCityt is?
A Kvarner InterCity vagy Agram Nemzetközi InterCity a keletiből indult kaposváron keresztül Zágrábba, miért kellett elvenni?
Békéscsabán meg több nemzetközi vonat is megy, miért?
Azért mert a Rippl-Rónai meg a Kvarner is Horvátokhoz ment és mint a vasúti körökben ismeretes a Horvát vasuttal olyan tárgyalni mint a falnak beszélni. Igazándibol maguk alatt vágják a fát mert még a 90-es meg a 2000-es években rengeteg nemzetközi járatuk volt ez mára ha jol tudom 3. Még az egész 12-ben kezdődött mikor nagyon sok belföldi/külföldi járatot megszűntettek és ez azóta minden éven így van pedig pont ez a két járat nagyon jó volt egyrészt mert kaposvár fele ment a másik meg hogy a Kvarner a fénykorában Rijekáig is elment.
Ugyhogy ezért a helyzetért nem feltétlenül a MÁV hanem inkább a HŽ a felelős. Egyébként mára már csak egy budapest-zagreb járat maradt a másik visszavezetéséről voltak tárgyalások a máv részéről de a horvátok magukhoz illően visszautasították
Hát szerintem a horvátok még rosszabbak mivel belföldön is alig vannak vonatok pl zagreb-split nyaron napi 2 par nappali 2 par esti
De az a érdekes hogy hiába kevés a vonat de utas még igy is sok van szoval lenne rá igény csakhát kicsit ez a balkáni felfogás van ott hiába eu,schengen meg euro zóna
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!