Packetás csomagnál volt már másnál is, hogy miután kinyitotta a rekeszt a Z-box automatánál az üres volt?
Az automatánál üres volt a rekesz amiben a csomagomnak kellett volna lennie. Hívtam az ügyfélszolgálatot, de nem értem el őket, csak a "robottal" tudtam beszélni aki szerint sikeres volt az átvétel mert kinyílt a rekesz. De ha egyszer nem volt benne semmi? Írtam mailt nekik, meg reklamációt a honlapon keresztül, de mivel ajándéknak szántam volna a csomag tartalmát ezért nem lenne jó ha 30 nap múlva válaszolnának rá.
Másnál is történt már ilyen? Meglett a csomagja?
Nem jártam még így, gondolom hibázhatott az, aki bepakolta a csomagokat az automatába, ezzel nincs is gond, bárki hibázhat munka közben. Azzal viszont annál inkább van, hogy nem éred el az ügyfélszolgálatot. Munkaidőben próbáltad elérni? Esetleg menj végig ezen:
#1 Reklamációt már kitöltöttem.
Elvileg ma este 6-ig volt ügyfélszolgálat, 5 órakor hívtam őket és már csak a robot volt, nem is volt olyan opció hogy kapcsoljon élő emberhez. Holnap még hívom őket délelőtt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!