Miért nem tudom megváltoztatni a telekom díjcsomagom?
Akkor kifejtem bővebben.
Igen, be kell menned az üzletbe, mert nem lehet csak úgy váltogatni a csomagokat. Egyrészt, minimum 1 hónapnak el kéne telnie, másrészt kérdéses, hogy milyen csomagra fizettél elő? Lehet, hogy ezt már nem is tudod lecserélni, például hűségidő, vagy egyéb miatt. De az ilyeneket, mi itt az interneten keresztül, hogyan lássuk, mikor nem dolgozunk a Telekomnál. Az biztos, hogy biztos információt csak az üzletben fogsz kapni, és talán tudnak segíteni, vagy nem. Anyukámnak például, (másik szolgáltatónál) mondták, hogy menjen vissza januárban, mert akkor jár le a hűségideje, és átválthat egy olcsóbb, de ugyan azt tartalmazó csomagra.
Ne hidd azt, hogy majd túlzásba viszik az ügyfél tájékoztatást. Sajnos, nem jellemző. Ezért van az, hogy az emberek tudtukon kívűl magukra vállalnak hűségidőt, mert azt még személyesen is külön kell kérni, hogy ne legyen. És online is oda kell figyelni, mert alapból hűségidős, havidíjas csomagokat kínálnak. Ha nem tudsz díjcsomagot váltani, akkor valószínűleg, egy havidíjas csomagra válthattál, amit előbb le kell mondanod, hogy másikra válthass, vagy meg kell várnod amíg lejár.
Esetleg, le tudnád írni, hogy mi a jelenlegi díjcsomagod neve?
(A kártyafüggetlen készülék, mindössze csak annyit jelent, hogy bármelyik szolgáltató SIM kártyáját képes kezelni, nincs köze a díjcsomagokhoz.)
Persze. Most ez a Mobil S +„ Gigaerõs korlátlan Net Utazàs „ van.
Belfoldon korlatlan internet. Eu-ban 47GB. Eu-n kívül 2GB. Így 14630 ft a havi díj. Viszont csak egy utazás miatt kellett , ezért szeretném visszacsinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!