Az 1 vasutvonalnak mi a tenyleges műszaki problémája? A sáros részek vagyis a vizelvezetes a probléma vagy mas ?
Dolgoztam egy palyafentartasi szakaszon konkrétan a problémás szakasz egy részét is ismerem már akkor mikor ott voltam 4 éve akkor is voltak gondok .
Voltak egészen durva 8 10 betonalj méretű sáros részek ahol majdnem tocsogni lehetett a vízben. És ha vonat ment rá fel le mozgott nagyon durván.
Azt csináltuk hogy a sáros követ eltavolitottuk alaverovel alá vertunk utána pár hétig jó volt mire újra nem jött eső.
Vagy teljesen más a probléma?
A vízzsákok is problémásak természetesen. A vízelvezetést meg kell csinálni rendesen.
De sok más gond is van. Például a tiplik is kirohadtak az aljakból.
Az úgy kb az egész szakaszon sőt szerintem az egész magyar vasúton jellemző igaz csak nálunk volt 160 pálya
Amúgy időnként pótoltuk a laza vagy szetrohadt csavarokat.
Csak mint pft semmi eszközünk nem volt pár száz m tudtunk megcsinalni
Azt is csak ha sincsere volt mivel oda nem kellet az egész csapat a maradék elment csavarokat cserélni már ami rossz volt .
Amúgy valami mérnöki szintű problémáról olvastam hogy a műszaki egyetem is dolgozik rajta az nyilván nem a csavarozassal fog foglalkozni gondolom én.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!