Nem átvett csomagért a feladó kérhet kártérítési pézt?
A szállítási díjra jogosult és igényt tarthat, mivel azzal meg lett károsítva (azért fizetett, hogy végül ugyanúgy nála maradjon a termék, az neki kidobott pénz).
Legközelebb ne csak vakon fogadd el az ÁSZF-et, hanem olvasd is el, hogy mibe egyezel bele. Ezekre szokott kikötés is lenni.
1-es! Szerintem nincs az az ember, aki minden egyes vásárlás előtt vagy új webshopból való vásárláskor elolvassa a teljes ÁSZF-et. Néhány ÁSZF-et elolvastam (mint átlagos vásárló), és meglepődtem, hogy mennyi hasznos információ van benne, és mennyi mindent kellene nekünk vásárlóknak (bizonyos esetekben) észben tartani.
A szállítási költség oda-vissza térítése alapvető - logikailag erre jutok (ezt 1-es jól leírta). Az ezen felüli kártérítés igénylését nagyon nem tartom valószínűnek, de ebben "csak" 99,99%-osan vagyok meggyőződve (logika alapján). A logikám pedig abból áll, hogyha a vásárlástól el lehet állni úgy is, hogy már összekészítették a csomagot (mondjuk van benne 20-30 termék), és nem számolnak fel érte plusz költséget, akkor az általad említett kártérítésre sem jogosultak - hiszen akkor is elállsz a vásárlástól (vagy a csomag sérült, de ilyenkor nem te vagy a hibás és akkor a kérdés nem így nézne ki).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!