Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért nincs visszajelzés a...

Marci 91 kérdése:

Miért nincs visszajelzés a sikertelen tranzakcióról?

Figyelt kérdés
OTP alkalmazáson ha sikertelen fizetés történt arról miért nem jön egy vissza jelzés?

2023. júl. 27. 15:34
 1/1 anonim válasza:
Ha nincs beállítva az Internetbankodban,akkor szerintem alapértelmezetten nem küld. Állítsd be: Kezdő oldal--Igénylések--OTPdirekt--Mobiltelefonos szolgáltatás--beállítás--OTPdirekt mobiltelefonos szolgáltatások karbantartása--kiválasztod a számlát, ott látod a választható szolgáltatásokat-- módosítás--az ablakban bepipálni "Értesítés nem teljesült tételekről"--módosítás--legvégül a küldés gombbal elküldeni. Jön visszaigazolás, ami elmenthető.
2023. júl. 28. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!