Mi a véleményetek a callcenteres munkárol és a teljesítményarányos bérezéről?
Figyelt kérdés
2023. júl. 5. 10:22
1/5 anonim válasza:
Az hogy már 20 éve is nettó kamu volt. Felejtős.
2/5 A kérdező kommentje:
Nem fizet semmit??
2023. júl. 5. 11:20
3/5 anonim válasza:
Azért óriási különbség lehet call center és call center között.. Milyen terület? Call centerben lehet bejövő/kimenő rész, a kimenő szokott lenni az értékesítés, inkább ott van jelentősége a teljesítmény-arányos bérnek.
4/5 A kérdező kommentje:
Nem értékesítésről van szó, hanem új ügyfelek kereséséről, illetve meglévőkkel kapcsolattartás
2023. júl. 5. 22:18
5/5 anonim válasza:
Szerinted az új és meglévő ügyfelekkel miről kell beszélni? Náluk is süt a nap vagy mi volt ebédre?
Értékesítés lesz ez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!