Casio Mtp 1200 Sapphire karóra menetes hátlapját hogy szedem le elemcseréhez?
Gondolom nyomáspróbázod, mint a mester és úgy cserélnél elemet, esetlegesen tömítéseket is cserélve.
Vagy lehet, hogy az az óra nem marad vízálló...
Bizonyára fél évtizedenként egy elemcserénél kell ezen fszkodni
Gondolom a kocsidba se cserélsz olajat időközönként, mikor kell.
Ha menetes, akkor a kerületén vannak bevágások. Két szemben álló bevágásba tedd az olló két végét és csavard ki. Vigyázz, nehogy az olló kiugorjon a bevágásokból és a tenyered szúrja át, ezért az óra ne a tenyeredben legyen, hanem fogjad a két szélét az ujjaid közt!
Ha van mód rá, akkor inkább nagy mérető Seigher-biztosító kulcsát használd, az sokkal biztonságosabb. Vannak más fogók is (nevüket nem tudom), de a végük tompa hegyben végződik. Ezzel is kicsavarható a hátlap.
#3
5 baros vízállóságról beszélünk meg egy 15 ezres óráról. Te sem fogsz benne 4 ezerért elemet cseréltetni meg egy 10-esért nyomáspróbáztatni.
3-as, tegnap 08:47-es vagyok
ahová én vittem az óráimat, ott most sem hinném, hogy 10-be kerülne, inkább negyede-fele közt valahol és alap volt a nyomáspróba
tömítőgyűrűt nézni-esetleg cserélni időközönként, megnézni, hogy sérült-e valahol valami, az nem árt egy bármilyen alap vízálló óránál se
fingom sincs, hogy legutóbb mikor cseréltettem elemet, de szerintem nyomáspróbával-mindennel együtt kijön 4-ből 10 helyett, és de, simán belefér 5 (?) évente egy ilyen még 1-2 tízezer forintos óránál is és az óra is marad, nem pedig megkockáztatom, hogy beázzon, mindezt 1-2 ezer "plusz" forintért (az elemen túl, meg a szrakodás vele)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!